Сватбата на Джейс и Изабела премина, но предстоеше тази на Сандра и Леонардо. За тази цел той предстоеше да се запознае и с нейните родители. Сандра беше родена и отгледана в Прага, където родителите ѝ живееха до ден днешен. Чак на 16 беше заминала за Щатите.
Леонардо не се притесняваше за срещата с тях, въпреки че знаеше, че са консервативни. Не беше способен да се откаже от Сандра и не смяташе, че някога ще бъде, така че и да го харесат, и да не го, той щеше да се ожени за нея. Само че Сандра държеше на традициите и искаше родителите ѝ да го одобрят. Той уважаваше това ѝ желание и затова се беше подготвил. Беше взел отлежало ужасно скъпо вино за бащата и букет рози за майката. Разчиташе на първото впечатление.
- Сандра...- започна Лео. Имаше важни неща за уточняване преди срещата. В момента пътуваха в Maybach-a на Джейс към тяхната къща. Със Сандра бяха отседнали в гранд хотел 'Кралете'.
- Кажи, слънце. - усмихна се тя.
- Вашите знаят ли с какво се занимавам? Мисълта ми е да не прееба нещата.
- Не е ставало на въпрос досега. А и ако съм честна, не съм сигурна как да им кажа или как ще реагират. Знаеш, че са малко по-консервативни.
- Знаеш, че ще ме попитат с какво се занимавам? Аз какво трябва да им отговоря?
- Мисля да е най-добре да им кажем след сватбата. До тогава ще е най-добре да го запазим в тайна.
- Има ли значение?
- Не познаваш баща ми. Има и то огромно.
- Добре.
- Спри тук. В тази къща сме.
Той паркира майбаха пред къщата им. Пое дъх и слезна от колата. Беше по-готов от всякога.
В Прага се бяха подсигурили с допълнително охрана. И тъй като във вилната зона нямаше високи сгради, от чиито покриви да ги пазят снайперистите, трябваше да бъдат наблюдавани от коли. Четири Mercedes G-class спряха по-надолу по улицата, че ако всички спрат пред къщата, на родителите на Сандра, щеше им стане ясно, че Леонардо не е прост чиновник.
Той ѝ отвори вратата. Беше джентълмен. Огледа я. Зарадва се, че тази жена беше само негова. Намираше я за ослепителна. Беше облечена с рокля, чието горнище беше покрито със сваровски и тюлена пола. Леонардо се беше намъкнал в костюм. Наистина държеше на тава първо впечатление заради Сандра.
YOU ARE READING
Stronger
RomanceЧетвърта част от поредицата 'Да обичаш Гарсия'! (Вижте другите части преди да прочетете тази, за да ви е по - лесен животеца ;-)). 'Чувствам се сякаш съм по средата на океана. Не мога да си поема въздух, но не се задушавам. Странно. Няма нищо около...