bölüm 15

12.3K 486 89
                                    

Günlerdir üzerimde halsizlik olsa da enerjiktim garip bir şekilde o nasıl oluyor bilmiyorum ama öyle işte. Selim çoktan uyanmış inmişti aşağıya bende hazırlanıp iniyordum ki telefonum çaldı. Arayan Zümrüt'tü.

"Alo?" dedim meraklı bir sesle. Ne olmuştu da sabah sabah aramıştı ki?

"Ha Berva dinle beni iki dakika."

"Dinliyorum."

"Yalçın abi'ye kız isteyeceklermiş doğru mu?"

"Aa öyle miymiş? Bilirsin Nacize hanım beni pek sevmez şimdi doğruyu konuşalım hatta nefret eder yani böyle bir şey varsa da bana demez ki dememiş... Ama senin için öğrenirim."

Bu kızın sonuna kadar yanındaydım. Gerçekten üzülüyordum haline...

"Şey sağol."

Utangaç utangaç konuşunca güldüm.

"Ne demek ya ve şu adama abi demeyi keser misin Zümrüt?"

"Utan..."

Sinirim iyice bozuldu bu kızın bu çekingenliği atması gerekiyor artık.

"Başlarım utanmana! sen böyle yaptıkça bak elden gidiyor ha ben diyeyim."

Deyip telefonu kapattım ve samimiyetsiz bir gülüş kondurdum yüzüme... Nacize hanım'ı bulmalıydım.

Çalışanlardan birine sordum ve salonda olduğunu öğrendim.
Direk salona doğru gittim açık kapıdan içeri girdiğimde giyinmiş süslenmiş olan Nacize Hanım'ı gördüm.

Sanırım gidecekti.

"Aa çok şık olmuşsunuz nereye?"

Ah Zümrüt! Bu kadınla düzgün konuşturdun ya beni neyse canın sağolsun.

"Ne yapacaksın nereye gittiğimi?"

Onunla bağırmadan konuştuğum için şaşırdığını görüyordum.

"Bir şeyden değil öyle merak ettim sadece."

Dedim masum bir ifadeyle. Huyuna gitmeliyim inat ederse asla demez.

Hem Selim neredeydi ki? O bilseydi bana derdi demek bu kadın kendi başına bir şeyler çeviriyor.

"Yalçın'ıma kız istemeye gidiyorum!"

Dediği an o konuşurken Zümrüt'e mesaj attım. Çok hızlı oldu aniden dedim kıza umarım kalbine inmez.
Arayıp kontrol etmekte fayda vardı.

"Anladım." dedim ve odadan ayrıldım direk Zümrüt'ü aradım.

"A-alo." titreyen sesi ağladığını belli ediyordu.

"Zümrüt ağladın mı sen?"

E normal olarak sevdiği adam evlenecek.

"B-ben çok..."

"Tamam dur ağlama. Belli ki Nacize hanım kendi başına kalkışmış bir şeylere izin vermeyeceğim! Bizi mahvetti sizi mahvedemeyecek."

BERVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin