Canın yanar büyürsün, canın çıkar ölürsün!
O mesajı direk Selim'e göstermiştim. Neler olduğunu anlayamamıştım çünkü!
Kimdi bu?
Derdi neydi?
Selim sinirli gözüküyorken bir şeylerin ters gittiğini anladım. Vardı bu işte bir iş! Sormak istediğim zaman içeriye çalışanlardan bir kız girdi elinde kahveyle.
"Selim kahve içmez!"
Kızın getirdiği kahveye bakarak söylediklerimle kız duraksayıp yüzüme baktı. Garip bir şeye bakıyormuş gibi...
"İçer, bizzat kendim gördüm dün içti."
Bakışlarım Selim'e dönünce bir bana bir kahveye baktı. Karar vermiş olacak ki sonunda konuştu.
"Yaklaşık iki dakika önce kahve içmeyi bıraktım."
"Duydun! İçmiyormuş."
Kız bana kindar bakışlarıyla bakıp gidince kalakaldım. Niye o kadar yükseldim ki? Anın sinirini ondan çıkarmıştım. Sonra gidip özrümü dileyecektim.
"Kim sence Selim?"
"Bilmiyorum." dedi gözüme bakmadı. Yani doğruyu söylemedi.
Üstelemedim. Çünkü bir bildiği olduğu için söylemediğine emindim zaten sinirliyken daha da sinirlendirmemek adına daha sonraya sakladım ısrarlarımı.
"Şu mesajı atanı bir bulsam lan!" Selim sinirle gidip gelirken güldüm.
"Uf Selim sonuçta ben seni korumak için seni terkedip gitmeyeceğim! Sana bir şekilde zarar verebiliyorsa her daim zarar verir bahaneye gerek yok. O yüzden senin yanında olup güvende tutacağım, koruyacağım seni."
"Korur musun?"
"Evet."
"Sen bu narinliğinle beni mi koruyacaksın?"
"Ya evet! Ne var beğenemedin mi koçum!"
"Beğenmemek ne haddime, sen benim için bir şey yapacaksın ve beğenmeyeceğim öyle mi? Asla."
"Çok harika bir insanımdır biliyorum canımın içi."
"Benim karım olduğun içindir." dediğinde dondum. Bunu beklemiyordum ya beni daha da övmeliydi. Espri yapıyordu bu konuyu unutturmak için farketmiştim.
"Egolu!"
"Senin kocan olduğum için evet öyleyim."
Resmen ağzımın payını verdi! Bunu da hiç beklemiyordum.
"Aynen en mükemmel sensin zaten. En iyisi de sensin! Berva kim ki!"
Ona arkamı dönüp gidecektim ki beni kendine çekti ve arkadan sımsıkı sarıldı. Elini kalbimin üstüne getirdi ve işaret parmağını çekmeden konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERVA
General FictionÜç yıllık evliydi ancak kocası evlendiği günden beri istanbuldaydı. Kayınvalidesinin yanında konakta gelindi. ama kocasını üç yıldır görmeyen bir gelin! 2019'da yazılmaya başlanmıştır. ©tüm hakları saklıdır