bölüm 28

3.3K 156 29
                                    

"Kıymetini sen belirlersin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kıymetini sen belirlersin. Sınırların olsun ve en başta kendine saygı göster. Sevgi bunlardan sonra gelir."

......

Yazardan...

Berva telaşla ikisini izlerken Zümrüt inatla kapıyı açmıyordu. Yalçın, yengesiyle kavga etme pahasına yukarıya kapının önüne kadar gelmişti. O lafları ederse elbette böyle kapılarda bekleyecekti ancak.

"Sadece yüzünü görüp gideceğim. Söz." dedi Yalçın.

Zümrüt bu dengesiz hareketlerine anlam veremiyordu. Kalbini kırıyor, uzak durması için uğraş veriyordu günlerdir şimdi ise kapıyı açması için adeta yalvarıyordu.

"Yalçın... Git. Daha fazla zorluk çıkarma lütfen."

Yalçın gitmemekte ısrarcıydı. Onu görmeden asla içi rahat etmeyecekti.

"Zümrüt tek kelime etmeyeceğim. Sadece göreceğim seni!"

Zümrüt'ün annesi Aksel hanım bağırarak hiddetle konuştu.

"O hapiste geberseydin de çıkmasaydın!"

Der demez Zümrüt kapıya yaslandı. "Anne kurbanın olayım beddua etme..."

Daha fazla konuşacak gücü yoktu. Aksel hanım bu sefer kapıya vurdu hızla.

"Bu eli kanlı adamı neden savunduğunu biliyorum ben senin! Senin aşkını boynuna dolarım!"

"Yenge! Bana istediğini söyle küfret aşağıla ama onunla o şekilde konuşma. Kimse onun boynuna bir şey dolayamaz bu sen olsan bile!"

Utançtan yerin dibine girmek istedi yere oturup hüngür hüngür ağlamaya başlayınca Berva dayanamayıp yanına gitti. Karnından dolayı oturmakta zorlandığı için başında bekledi.

"Zümrüt... Yüzüme bak."

O kadar çok ağlıyordu ki hiçbir şeyi algılayamıyordu. Canı çok yanıyordu bir yandan annesinin sözleri bir yandan Yalçın'ın inadı her şey üst üste gelmişti. Artık kaldırmakta zorlanıyordu. O kimseye bulaşmıyordu ki ama etrafındakiler onun acısına bile saygı göstermiyordu. Rahat bırakmıyorlardı.

Berva az önceki sözleri kafasında tarttı. Aksel hanım'ın tepkisi Yalçın'ın dengesizlikleri düşündüğü şey olabilir miydi? Aksel hanım'ın ayrılmalarında bir payı mı vardı? Onu sonra düşünecekti. Şimdi Zümrüt'ü sakinleştirmeliydi.

"Hadi kalk. Seni buradan götüreceğim!"

Bu kızı kimsenin insafına bırakmayacaktı. Ortalık sakinleşince geri getirirdi ama şimdi gerçekten hava alması gerekiyordu.

Zümrüt kaşlarını çatarak ona baktı.

"Ne!"

"Kalk hadi! Bunlar çok olmaya başladı. Sizin aranızdaki bir mesele diye karışmayayım dedim ama bu kadarı da fazla! Hadi çabuk!"

BERVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin