Yalçın ona tokadı basıp giden Zümrüt'ün ardından uzun uzun düşünüp kendine küfrediyordu. Hoşlanıyordu işte ondan neden dalga geçsindi ki? Ama yok illaki biri damarına basacaktı. Berva'dan telefon numarasını almıştı ardından defalarca aramıştı yine de Zümrüt asla yanıt vermemişti.
Romantik olsa yine de reddeder miydi onu? Niyetini gerçekten daha baskın şekilde ifade etse belki olurdu da nasıl romantik olacaktı? Romantik olmak tam olarak ne demekti?
Bu konuda kesinlikle Selim'e danışmalıydı.
Yukarı kata çıkıp çalışma odasının kapısını çaldı ve gir sesiyle içeriye girdi. Selim abisini görünce istemsizce güldü. Tokadın atılma anına şahit olduğu için sürekli aklında canlanıyordu.
"Yamulturum seni Selim! O ağzını düzelt."
"Pardon abi. Buyur." Hâlâ gülüyordu ama Yalçın aldırmadı.
"Yardımına ihtiyacım var."
"Emret yeter abim!"
"Gevezelik yapma söyleyeceğim ama dalga geçersen seni eşşek sudan gelinceye kadar dövmezsem şerefsizim! Duydun mu?"
"Ben ve gevezelik? Asla katiyen. Dinliyorum."
"Bu kız reddetti ya beni şimdi-"
"Öyle böyle değil bayağı reddetti ama."
"Selim!"
"Sustum."
Yalçın hem çekiniyordu hem de kendine yakıştıramıyordu. Ama o kızın gönlünü alacaktı inat etmişti.
"Kızlar ne yapsan mutlu olur? Yani şu romantiklik falan işlerine kafam basmıyor çok, sen bir fikir versen?"
Selim o kadar zor tutuyordu kendini gülmemek için... Resmen mantığını devre dışı bırakmıştı Yalçın ilk defa.
Berva kapıdan kafasını çıkardı ve direk içeriye daldı.
"Özür dilerim Yalçın abi kulaklarım son söylediğin şeyleri duydu. Çok ayıp bir şey yaptım biliyorum ama valla son sözlerini tek duydum. Ben yardım edeyim mi? Selim odun da."
Yalçın bu fikri daha mantıklı buldu. Çünkü sonuçta bir kadından fikir alması daha doğruydu.
Selim alınmış bir ifadeyle Berva'ya baktı.
"Sen gaddar bir insansın."
"Ağzını topla Selim! Ben gaddar değilim sensin asıl gaddar!"
"Toplarız. Ağzımızı da toplarız. Gaddar da oluruz. Sen iste yeter Selim'in canı! Barıştık mı?"
"Ya manyak ya." Uzunca güldü Berva. "Hayır barışmadık ama ramak kaldı. Bir şey isteyeceğim senden ortaklık edersen barışırız."
"Seninle her şeye ortak olurum. Bilmiyor musun?"
"Göreceğiz."
Yalçın sinirle ikisine bakıp konuştu.
"Siz artık yardım edecek misiniz bana?"
Berva, Selim'e göz kırpıp elini uzattı Yalçın'a doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERVA
General FictionÜç yıllık evliydi ancak kocası evlendiği günden beri istanbuldaydı. Kayınvalidesinin yanında konakta gelindi. ama kocasını üç yıldır görmeyen bir gelin! 2019'da yazılmaya başlanmıştır. ©tüm hakları saklıdır