Kadir gecemiz mübarek olsun güllerim tüm dualarınız kabul olsun İnşallah❤
________________
1 ay sonra...
Hayat bizden birçok şey alırdı acımasızca! En çok sevdiklerimizi aldığında yanardı canımız. Çünkü bizim zaafımız sevdiklerimizdi.
Bazen bize acıyıp geri verdiğinde de insan daha çok kıymet bilmeye başlıyordu. Her kaybediş bir dersti...
Yaşadıklarını öğrendikten sonra içim acımıştı. Bunca yükü nasıl kaldırabilmişti? Ölüm acısı erkeği daha az yıkar kadını mahvederdi diye bir şey yoktu. Acı kalbe girdi mi ne kadar güçlü olursa olsun bedenin, yine de için narin bir kadının tüm kemikleri kırılıp içine batıyormuş gibi hissettirirdi.
Acı kimsenin cinsiyetine bakmıyordu herkesi paramparça ediyordu.Konuyu o günden sonra konuşmamıştık ben onun daha fazla üzülüp yıpranmasını istemiyordum çünkü.
Bugün çarşıya çıkıp birkaç şey almalıydım, bunun için hazırlanıyordum, sonunda hazırlığım bittiğinde ayağa kalkıp aşağıya indim.
Arabaya binip çarşıya geldim. Selim ise işteydi beni o almaya geleceği için şoförü gönderdim.
Önce bir mağazaya uğradım bir elbise satın aldım ardından ayakkabı, takı derken çarşıda saatlerimi geçirdim ta ki mesaj gelene kadar.
Selim
-Arabadayım bekliyorum çarşının sonunda işin bittiyse gel ama bitmediyse de beklerim.Beklersin biliyorum. Yüzüme bir tebessüm kondu keyfim yerine geldi işim bitmişti aslında.
"Geliyorum." Mesajı yazıp gönderdim.
Tam ilerleyecekken önümdeki yaşlı kadının elinden eşyaları düşüp her yere saçıldı. Elimdekileri bankın yanına bırakıp onunkileri topladım tam eline verecekken bana bakakaldığını gördüm. Bir şey mi vardı acaba yüzümde?
"Al teyzecim." elimdekileri ona verecekken banka oturup elimdeki poşetini aldı.
"Sağol kızım. Otursana bir yanıma."
Kadından ürkmeye başlamıştım neden öyle bakıyordu ki?
Oturdum yanına bana gülümsedi bu sefer.
"Adın ne senin?"
"Berva."
Başladı sohbete gitmeme bile izin vermedi.
"Sen ne güzelsin öyle Maşallah Maşallah."
Yerdeki eşyaları eline tutuşturmuştum sadece ama nerdeyse yarım saattir beni yanına oturtmuş bırakmıyordu.
"Teyzecim gitsem ben artık?"
Selim beni arabada bekliyordu muhtemelen bunca dakikadır gelmediğime göre merakta etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERVA
Ficção GeralÜç yıllık evliydi ancak kocası evlendiği günden beri istanbuldaydı. Kayınvalidesinin yanında konakta gelindi. ama kocasını üç yıldır görmeyen bir gelin! 2019'da yazılmaya başlanmıştır. ©tüm hakları saklıdır