A hétvége nagyon unalmasan telt. Azon kívül, hogy Conorral piáltam és gyorskaját zabáltam, tényleg nem történt semmi.
Hétfőn a kávémmal kezemben sétáltam a munkahely felé. Bízom benne, hogy nem lesz annyi munkám, mind a múlthéten, mert akkor komolyan kikészülök. Még a sportot sem volt időm kivenni, annyira el voltam havazva, pedig nem ártana, mert kezdenek rám felszaladni a kilók. A cégnek meg amúgy is van saját edzőterme, amit ingyen használhatnak a dolgozók.Az irodámba érve ledobtam magamról a kabátomat és elsétáltam az asztalomig, hogy megnézhessem a mai feladataimat. Minden reggel az asztalomon szokott lenni pár papír vagy egy pendrive, viszont most nem találtam semmit. Furcsálltam, ugyanis eddig még nem volt ilyen. Lehet, hogy megfeledkeztek róla. Eldöntöttem, hogy várok egy negyed órát, aztán átmegyek Ann-hez, hogy rákérdezzek. Eddig hanyagoltam a vele való találkozást, viszont mivel ő adja a feladatokat nekem, ezért muszáj lesz.
Lehuppantam a kanapéra és a közösségi oldalakat kezdtem böngészni. Mióta eljöttem anya teljesen ráfüggött az Instagramra. Mondjuk, tegnap csak 6 képet posztolt Leeteukkal a megszokott napi 10-hez képest. Nem is értem, hogy miért kellett Yunának beavatnia ebbe anyut. A Facebookra is vetettem egy pillantást és meglepve vettem észre, hogy van 3 ismerősnek jelölésem. Az egyik Junghyun volt, de rá számítottam is. Viszont Jinhyukra és Ann-re egyáltalán nem. Végül visszaigazoltam mindkettőjüket, de azért gyorsan megnéztem, hogy nincs-e valami utaló jel arra, hogy Jungkookkal közös múltunk van. Igaz már rég letöröltem mindent, de azért még egyszer megbizonyosodtam róla.Fél óra múlva még mindig nem jött senki, ezért elindultam Ann irodája felé. Óvatosan bekopogtattam, majd egy halk "gyere" után beléptem az ajtón, viszont egyáltalán nem tetszett az, ami odabent várt.
-Szia Jimin!-sietett elém Jungkook, aki az előbb még 1cm-re volt Ann-től.-Mit szeretnél?
- Cs-csak nem kaptam meg a-a papírokat.-hajtottam le a fejemet szégyenlősen.
-Oh, elnézést!-mondta a nő.-Teljesen kiment a fejemből.
Gyorsan benyúlt az egyik fiókba és előhúzott egy bazi nagy stóc papírt. Ezen a héten se fogok pihenni úgy látszik. A kezembe nyomta a lapokat, aztán küldött felém egy amolyan jól van, mostmár elhúzhatsz mosolyt.
-Köszönöm! További szép napot!-mondtam, majd az ajtó felé vettem az irányt. El tudom képzelni milyen szép napjuk lesz.
-Jimin!-halottam meg magam mögül, mikor már az irodám elé értem.-Ma mikor végzel?
-Miért?
-Tudod, a kávé.-vigyorgott rám Jungkook.-Ah, mindegy is. Majd szólok ha indulunk.-kacsintott rám, majd visszament a felesége irodájába.
Megfogadtam, hogy túllépek rajta és legjobb tudomásom szerint ezt már meg is tettem. Akkor most miért támadt kedvem megtépni Ann-t, amikor láttam Kookkkal? Annyira felbasz a saját viselkedésem. Lehet, hogy csak azért reagálok így, mert furcsa látni, hogy Jungkookkal más van most olyan kapcsolatban, mint amilyenben én voltam vele.
Egy sóhajtás kíséretében ültem le a dolgozóasztalomhoz, majd lecsekkoltam az új papírokat. Kezdem úgy érezni, hogy ezek direkt adnak nekem ennyi munkát. Minden egyes nap kapok egy ekkora kupac papírt, aminek a háromnegyede nem is fontos dolog. Múltkor valami kutyakozmetikáról szóló papír adatait kellett felvinnem a rendszerbe, de még mai napig nem jöttem rá, hogy miért.
Szerettem volna még ma befejezni a papírok bevitlét, ezért még enni se mentem el. Már csak pár lap maradt, mikor hangos kopogtatásra lettem figyelmes. Órámra pillantva vettem tudomásul, hogy már fél órája vége van a műszakomnak.-Igen?-nyitottam ajtót a vendégemnek.
-Indulhatunk?-kérdezte Jungkook
-Ömm, tudnál várni egy kicsit? Még lenne pár dolog, amit el kellene intéznem.-mutattam hátam mögé az asztalra.-Addig...Gyere be és nézz TV-t vagy nem tudom.
YOU ARE READING
A munkatárs [JIKOOK]✅
FanfictionA CSEREDIÁK C. KÖNYVEM FOLYTATÁSA 🥇kookmin 201020 2020.05.21.-2020.09.20.