Már megint nem tudom hogyan kezdjek neki ennek, na nem baj, majd még gyakorlom😂
Nagy szomorúságot és ürességet érzek most, hogy befejeződött ez a sztori. Nagyon hozzám nőtt mindkét része, imádtam írni és ha tehettem volna, még jobban elhúztam volna a befejezést. Voltak még ötleteim plusz fejezetekre, de azokat már nagyon erőltetettnek éreztem.
Számokat illetően az előző könyvből indultam ki és igencsak meglepő volt számomra, hogy ez a 25 részes sztori majdnem ugyanannyit ért el, mint az első része 41 résszel:
Ígértem, hogy ki fogom javítgatni a hibákat az első részben. Nos, aki később csatlakozott a történethez, az láthatta, hogy ez nem igazán valósult meg😂
Most elhatározom, hogy kijavítom mindkettőt, aztán majd meglátjuk mi lesz belőle.Köszönöm szépen a rengeteg vote-ot és kommentet, nagyon sokat jelent nekem a támogatásotok. Szerencsére mindig motiváltatok, így mindig volt értelme folytatni a könyvet.
Külön köszönöm "anyukámnak" blushinbabe -nek, hogy mindig segített és, ha kellett, ötletekkel látott el. Ja és persze hajnali egykor is volt olyan kedves és keresett dolgokat velem a neten ( ͡° ͜ʖ ͡°) (gumikacsa)
Ugyanígy tessiekay -nek is hálás vagyok.
Nélkületek nem ment volna csajok.Pár érdekesség és, amit nem írtam bele a könyvbe:
-Yuna személyiségét a húgomról mintáztam
-Yunáék kisbabája fiú
-JK és Jimin külön töltött hat évében Jimin is kereste Kookot, de ő sosem reagált, mert az apja azzal fenyegette, hogy elveszi tőle a lányát. Igazából ezt mind azért csinálta Jinhyuk, mert egy kapzsi, haszonleső fasz volt🙂
-Changmin felismerte aznap Jimint és el is mondta Jinhyuknak, de Jungkook apja váltig állította, hogy Kook biztosan hetero, úgyhogy biztosan összekeveri valakivel
-Junghyun-t végül soha többé nem látta senki (szerencsére)
-Ha esetleg valaki még egyszer elolvasná az esküvőt, ajánlom hozzá Chen: Good Night című számát
És most beszéljünk kicsit a továbbiakról!
Sok könyv ötletem volt és ezek közül kiválasztottam egy olyat, ami szerintem nektek is tetszene és már meg van az alap sztorija. Persze a többi ötletemet sem dobtam a kukába, később majd azokat is megírom.
Az új könyvem címe Halina't Umawit lesz, ami egy Tagalog nyelvű (Fülöp-szigeteki emberek használják ezt) kifejezés; jelentése: Gyere és énekelj.
Természetesen ez is Jikook fanfiction lesz.
Jungkook top.
A könyv tanár-diák kapcsolatról fog szólni, többetek kérésére.
Ez a könyv kicsit nagyobb lélegzetvételű történetet fog feldolgozni és a 18+-os jelenetek helyett inkább a komolyabb témákra (homofóbia, bántalmazás) fogok nagyobb hangsúlyt fektetni.
A történetben sok valós elem is megtalálható majd. Nagy részben olyan dolgok, amiket én és a legjobb barátaim tapasztaltunk az általános iskolai éveink alatt és a világban.
Egy kicsi a tartalmából: Jimin egy 11. osztályos tanuló, akinek a szülei híres művészek, viszont édesapja börtönbe került már több éve. Jimin egyébként sem volt jó gyerek, de mikor édesanyja tudomást szerez a fia titkáról, átíratja egy művészeti középiskolába, ének tagozatra. Az új iskolában igencsak szigorú szabályok vannak, amire még rátesz egy lapáttal Jimin új osztályfőnöke, aki egyben az ének tanára és a karmestere is. Kibírhatatlan stílusa miatt nem igazán lesznek puszipajtások, de a sors fintora képpen egyik napról a másikra egy háztartásba kerülnek, Jimin édesanyja által.Na, hát kíváncsi leszek a véleményetekre és nagyon remélem, hogy ez is fog nektek tetszeni.
Még nem tudom, hogy mikor fogom elkezdeni a publikálását, de az biztos, hogy egy kis időbe bele fog telni. Kicsit szeretnék előre dolgozni, ugyanis a suli miatt mostmár nehezebb hozni az új részeket. Ezt már a könyv vége felé tapasztalhattátok is.A borító jelenleg így néz ki, de ez még változhat (februárban szerkesztettem és elég szar sooo nézzétek el nekem):
Egyenlőre ennyit az új könyvről, remélem felkeltette az érdeklődéseteket.
Szerintem ennyit szerettem volna, még egyszer köszönöm mindenkinek, aki elolvasta ezt a történetet. Ha van bármi kérdésetek instán megtaláltok vagy ide is leírhatjátok kommentbe.
Sziasztok!💜
(Ez nagyon tetszett nektek🥺❤️)
——————————————————
2020.05.21.~2020.09.20.
——————————————————IG: nisshi_wp
YOU ARE READING
A munkatárs [JIKOOK]✅
FanfictionA CSEREDIÁK C. KÖNYVEM FOLYTATÁSA 🥇kookmin 201020 2020.05.21.-2020.09.20.