Kaptam egy kihívást szRoro94 -től. Köszönöm szépen még egyszer!❤️
1.✅
2.✅
3. Nem tudom, hogy lesz-e annyi😂 (kértem egy kis segítséget a barátnőimtől).
1. Szeretem a thai bl-eket.
2. Éppen most is Tine-ra gondolok.
3. Mindenkinek tömören és lényegretérően megmondom a véleményemet (köszönöm tessie 😂).
4. Akkor sem hazudok, ha az jobban esne az embernek (ismét köszönöm).
5. A macskám agresszív (thx).
6. Egyik kedvenc amerikai sorozatom a Hogyan Ússzunk Meg Egy Gyilkosságot.
7. Nagyon szeretem az alkohol mentes sört (ezt te honnan tudtad tessie? 😂).
8. Miközben táncolok, mindig eltörök valamit.
9. Az Operatív Törzsből Müller Cecília a biasom.😌
10. Iszonyatosan hiányzik a BigBang és a Girls Generation.
11. Nagyon aggódom Wendy miatt.
12. A Your Eyes Tell-ből mindig az élőt hallgatom, ugyanis szerintem a rendesben nagyon eltorzították Jimin hangját.
13. Az egyetlen dolog, amit visszataszítónak találok a kpopban, az a fandomok közti állandó harc.
14. Az ilyen kihívásoknál mindig csak faszságok jutnak az eszembe, úgyhogy 20 percig gondolkozok egy tényen.
15. Stannelem a NiziU-t.
16. Úgy gondolom, hogy bettinakuksi mostani könyve, a Midnight Cereal nem kap elég figyelmet, pedig nagyon nagyon jó (remélem tudjátok, hogy most mit kell tennetek😉).
17. Hard stan vagyok (bár ez azt hiszem egyértelmű volt).
18. Kedvenc színem a kék.
19.Nagyon magas vagyok. TÚL MAGAS (blushinbabe köszönöm, de szerintem te vagy túl alacsony 😂).
20. Nem tudok írni 23 tényt.☺️4. Nem tudok vicceket. Egyetlen egy szót szeretnék ide írni, amit kevesen fognak érteni: Művész.
5. Egy szereplőnk hamarosan meg fog halni a Munkatársban.
6. Talán meglesz✅
7. Nem is ismerek annyit 😂
tessiekay cukorborso10 blushinbabe cactusml evejjin jendued Lengyel_Bence0706 bettinakuksi _doyoungliar_ Ephy_D_Ellie tincsi4 koalalover01 Lullaby0110 Magicianwhitewolf rkanoperv
Köszönöm, hogy elolvastad!💜
YOU ARE READING
A munkatárs [JIKOOK]✅
FanfictionA CSEREDIÁK C. KÖNYVEM FOLYTATÁSA 🥇kookmin 201020 2020.05.21.-2020.09.20.