Jimin
Egymás ajkait falva rontottunk be a hálószobába, aminek láttán elállt a lélegzetem. Egy hatalmas franciaágy volt a közepén, fehér baldachinnal, a plafonon olyan lámpák sorakoztak, amelyek olyan hatást keltettek, akár a csillagok.
Nagy bámészkodásomból az szakított ki, hogy nagy lendülettel az ágyra érkeztem. Már nagyon kívántam Jungkookot és már ő sem volt éppen nyugalmi állapotban, de ahelyett, hogy rám vetette volna magát, csak megállt az ágy mellett. Alaposan végigmérte elterült testemet, szinte felfalt a szemeivel.-Olyan gyönyörű vagy.-mondta rekedtes hangon, majd felém tornyosulva hajolt újra párnácskáimra.
Kezeivel derekamat simogatta, én pedig hajába túrva húztam még közelebb magamhoz és így faltuk szenvedélyesen egymás ajkait. Percek óta smároltunk már, mikor végre elmélyítette a csókunkat. Egy aprót szusszantam, mikor síkos nyelve találkozott az én ízlelő szervemmel, majd bejárta az egész szájüregemet. Nem sietett el semmit. De nem is baj. Volt időnk, mint a tenger.
Ajkaim után végigcsókolt állvonalamon, onnan pedig tovább haladt nyakamra. Nyálas puszikkal hintette be a bőrömet, mire sóhajtozni kezdtem alatta, mikor pedig fogai közé vette és erősen megszívta, egy apró nyögés hagyta el ajkaimat. Miután elég nyomott hagyott nyakamon visszatért ajkaimhoz, így végre hozzá tudtam férni az ingje gombjaihoz. Kisebb bénázásom után végre meg tudtam szabadítani a felsőjétől és rálátást nyerhettem izmos felsőtestére, amit annyira imádok. Végig simítottam rajta, miközben ő is megfosztott felső ruházatomtól, viszont a nyakkendőmet rajtam hagyta, csak egy kicsit lazított rajta. Újra nyakamat vette célba, majd onnan lehaladt mellkasomra. Szájába vette egyik mellbimbómat és nyelvével kezdte izgatni, másikat pedig ujjai közé vette, én pedig hajába túrva adtam tudtára, hogy mennyire élvezem, amit csinál. Minden egyes kis porcikámat végigcsókolta, mire végre leért a nadrágomhoz. Ekkor már elég feltűnő volt izgalmam és a hely is elég szűkös volt az alsómban. Gyorsan megszabadított nadrágomtól, de sajnos boxeremet még nem vette le. Végigcsókolta combjaim belső részét, majd mikor férfiasságomhoz ért, egy pimasz vigyor jelent meg az arcán. Tartva velem a szemkontaktust vette fogai közé az anyagot, majd lehúzta rólam a testemet takaró, utolsó ruhadarabot is. Visszahajolt ajkaimra, miközben verni kezdte farkamat, majd egyszer csak leállt minden tevékenységével és ő is vetkőzni kezdett. Sűrűn nyeldestem nyálamat a látvány miatt, amit szerelmem nyújtott, amit egy elégedett mosollyal díjazott is. Újra eldöntött az ágyon és lágyan kezdte becézgetni párnácskáimat, majd egyszer csak fordított helyzetünkön, így fölé kerültem. Jelezte, hogy forduljak meg, így hát háttal fordultam neki, mire derekamnál fogva magához rántotta fenekemet. Gyűrögetni, csapkodni kezdte farpofáimat, mire éreztem, hogy arcomra enyhe pír szökik, mivel ezt még eddig sosem csinálta. Egy hangosabb nyögés hagyta el ajkaimat, mikor Kook elnyelte hosszomat. Egyből gyors tempóban kezdte mozgatni fejét, én meg csak nyöszörögve támaszkodtam ágaskodó tagja felett, de aztán én is számba vettem farkát. Mindketten teli szájjal nyögtünk egymás férfiasságát kényeztetve, majd Jungkook egyszer csak feldugta az egyik ujját és egyből mozgatni is kezdte. Nem sokkal később követte második és harmadik ujja is, aminél már nem tudtam a szopásra koncentrálni. Hangos nyögések hagyták el ajkaimat, mikor kezdett jó helyen tapogatózni, miközben péniszemet még mindig szájával kényeztette. Hirtelen kapcsolt gyorsabb tempóra, mire megéreztem a már ismerős érzést alhasamban.
-Junghk-kookhh é-én mindjárth...-nyögtem, mire kiengedte szájából tagomat, de ujjait az eddiginél is gyorsabb tempóban kezdte el ki-be járatni testemben.
Eszeveszett tempót diktált, minden egyes mozdulatát a prosztatámra mérve, így egy sikítás kíséretében élveztem mellkasára. Lihegve, értetlenül fordultam hátra, mire megláttam, hogy szerelmem kezével törli le magáról nedvemet, majd azután jóízűen beszopogatja ujjait. Ahhoz képest, hogy nem régen élveztem el, farkam megrándult a látványra, amit ő is észrevett és sunyin elmosolyodott.
YOU ARE READING
A munkatárs [JIKOOK]✅
FanfictionA CSEREDIÁK C. KÖNYVEM FOLYTATÁSA 🥇kookmin 201020 2020.05.21.-2020.09.20.