Zniewolony Książę

28 0 0
                                    

"-Nie pozwoliłem ci się odzywać - powiedział Adrasrus.

-Bijesz jak bezzębna ciota - odparł Damen."

❃❃❃

"-Jak się nazywasz kwiatuszku? - zapytał Laurent bez cienia życzliwości.

Damen doskonale wiedział, że nie należy odpowiadać na żadne pytanie zadane tak ociekającym słodyczą głosem. Podniósł wzrok na Laurenta. To był błąd. Ich oczy się spotkały.

-Być może jest wybrakowany - podsunął Guion.

Krystalicznie czyste błękitne oczy patrzyły prosto na Damiena. Laurent powoli powtórzył pytanie w języku akielońskim.

Odpowiedź wyrwała się Damienowi, zanim zdążył się powstrzymać.

-Mówię w twoim języku lepiej, niż ty w moim, kwiatuszku."

❃❃❃

"-Słyszałem, że Król Akielos zamierza poślubić swoją kochankę, lady Jokastę. Czy to prawda?

-Wprawdzie nie było jeszcze oficjalnego obwieszczenia, ale tak, mówi się, że nie jest to wykluczone. 

-Czyli kraj będzie rządzony przez bękarta i kurwę - stwierdził Laurent. - Niezwykle stosownie."

❃❃❃

"-Nie wygląda na nałożnika - powiedział wyższy z dwóch mężczyzn.

-Słyszałeś, to niewolnik z Akielos - odparł drugi.

-Myślisz, że książę go przeleci? - To zabrzmiało sceptycznie.

-Raczej odwrotnie."

❃❃❃

"Występ, który teraz rozgrywał się na oczach Damena, okazał się jednak bardzo prosty: był to gwałt."

❃❃❃

"Król-Bękart i Królowa-Kurwa."

❃❃❃

"-Jesteś prawdziwym cudotwórcą. Nad tym niewolnikiem nikt na statku nie mógł zapanować.

-Każdego psa można nauczyć paru komend - odparł Laurent."

❃❃❃

"-Jak w ogóle tu trafiłeś?

-Byłem nieostrożny - odparł Damen. - Zrobiłem sobie wroga z króla.

-Z Kastora? Ktoś powinien tego skurwiela wyruchać. Tylko barbarzyńskie szumowiny mogłyby posadzić bękarta na tronie - stwierdził Orlant. - Bez urazy.

-Nic nie szkodzi - odpowiedział Damien."

❃❃❃

"-Wyglądasz jak kurwa. - Ciche słowa, niesłyszalne dla nikogo wokół, ledwie poruszyły powietrze przy uchu Damena. Laurent szeptał dalej: - Wymalowana, brudna dziwka. Rozłożyłeś nogi przed moim wujkiem tak samo jak przed Kastorem?"

❃❃❃

"-Nigdy nie żądałbym, żebyś zrobił coś, co uważasz za niesmaczne - powiedział Laurent.

-Twój widok jest niesmaczny - odparł Nicaise."

𝓬𝔂𝓽𝓪𝓽𝔂Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz