"Jesteś po prostu zazdrosny. - odparł spokojnie Magnus. - A to dlatego, że w odróżnieniu ode mnie nie masz duszy prawdziwego artysty.
-Wprost zielenieje z zazdrości. - burknął Ragnor."
❃❃❃
"-Już rozumiem...
-Nie, moja droga, nic nie rozumiesz.
-Ależ rozumiem. Rozumiem doskonale. Jak ona się nazywa?
-Twoje aluzje sprawiają mi przykrość. Nie chodzi o kobietę. Poślubiłem muzykę!
-W porządku. W takim razie jak ona się nazywa?"
❃❃❃
"-Przez pięćset lat nigdy nie odczuwałem potrzeby dotknięcia drugiego mężczyzny, lecz teraz ogarnia mnie przemożna chęć ucałowania tego chłopaka prosto w usta.
-Nawet nie próbuj. - odparł swobodnym, władczym tonem Magnus."
❃❃❃
"Włamałeś się do cudzego domu. Ukradłeś dywan i nasączyłeś go magią, żeby latał, a potem pofrunąłeś w noc. Ścigaliśmy cię pieszo."
❃❃❃
"-Magnusie... Próbowałeś flirtować ze swoim talerzem..."
❃❃❃
"-Niewiele mam w życiu zasad, ale jedna z tych którymi się kieruje, brzmi: nigdy nie odrzucaj przygody. Pozostałe są następujące: unikaj związków o charakterze romantycznym z istotami morskimi, zawsze proś o to, czego chcesz bo najgorsze, co może cię spotkać, to zakłopotanie najlepsze zaś - nagość; żądaj zapłaty z góry i w gotówce; nigdy nie graj w karty z Catariną Loss."
❃❃❃
"-No dobrze - odezwał się - zatrzymajmy się na chwilę i pomyślmy... O już pobiegłeś. To świetnie."
❃❃❃
"-Doprawdy? - powiedział Will. - Biedna dziewczyna musi wyglądać jak ropucha w czepku."
❃❃❃
"-A czy ja kiedyś twierdziłem, że nie jestem głupcem?
-Magnusie!"
❃❃❃
"-Dałam mu krzyż.
-W takim razie dała mu pani szansę."
❃❃❃
"Chodzić do faerie po plotki o wampirach, do wilkołaków po plotki o faerie i nie plotkować o wilkołakach, bo mogą odgryźć twarz - takie było motto Magnusa."
❃❃❃
"-Nefilim zabiją każdego wampira, którego zobaczą. Najpierw wyjmą serafickie ostrza, dopiero później będą zadawać pytania, i to dotyczy każdego z nas."
CZYTASZ
𝓬𝔂𝓽𝓪𝓽𝔂
РазноеNo więc będą tu cytaty z książek, które przeczytałam, (większość to po prostu fragmenty które mi się podobają). •w nazwie rozdziału tytuł książki w mediach jej okładka • mogą zawierać spojlery