"Co mnie nie zabije... Lepiej niech zacznie uciekać."
❃❃❃
"Ludzie nie rodzą się dobrzy albo źli. Rodzą się z pewnymi skłonnościami, ale liczy się sposób, w jaki żyją. I to, jakich ludzi poznają."
❃❃❃
"Miłość czyni nas kłamcami."
❃❃❃
"Kocham cię. Będę cię kochał do dnia, w którym umrę. A jeśli po tym jest jakieś życie, to wtedy też będę cię kochał."
❃❃❃
"Niestety, człowiek najbardziej nienawidzi kogoś, na kim mu kiedyś zależało."
❃❃❃
"Mogłaby zamknąć oczy, udawać, że wszystko jest w porządku. Wiedziała jednak, że nie da się żyć z zamkniętymi oczami"
❃❃❃
"-Niechętnie to przyznaję, ale mamy coś ze sobą wspólnego, wampirze.
-Świetne włosy?"
❃❃❃
"-Jesteś arogancki, wiesz.
Wzruszył ramionami.
-Mam słabość do dam w opałach."
❃❃❃
"-Miły, też coś! - prychnął Magnus, spoglądając marzycielsko w stronę Sebastiana. - Jest wspaniały. Powinnaś go tu zostawić. Mógłbym wieszać na nim kapelusz i inne rzeczy."
❃❃❃
"-Nie oddzwoniłeś do mnie. Ja telefonowałem do ciebie wiele razy, a ty w ogóle nie odpowiedziałeś.
Magnus popatrzył na niego jak na wariata.
-Twoje miasto zostało zaatakowane. Czary ochronne przestały działać, ulice roją się od demonów, a ty chcesz wiedzieć, dlaczego do ciebie nie zadzwoniłem?
Alec zacisnął zęby.
-Tak, chce wiedzieć, dlaczego do mnie nie oddzwoniłeś."
❃❃❃
"-Powiedziałeś, że idziesz się przejść! Jaki spacer trwa sześć godzin?
-Długi?"
❃❃❃
-Nie pamiętam, żeby Clave zapraszało cię do Miasta Szkła, Magnusie Bane.
-Nie zapraszało. Wasze czary przestały działać.
-Naprawdę? - Głos Konsula ociekał sarkazmem. - Nie zauważyłem.
Magnus zrobił zatroskaną minę.
-To straszne. Ktoś powinien cię poinformować. - Zerknął na Luke'a. - Powiedz mu, że czary nie działają."
❃❃❃
"-Zatem, formalnie biorąc, choć Jace nie jest twoim bratem, jednak całowałaś brata - stwierdził Simon.
-Zamknij się, Simon!"
❃❃❃
"-Czy teraz usłyszę kwestię, że mnie zabijesz, jeśli ją skrzywdzę?
-Nie. Jeśli skrzywdzisz Clary, ona sama cię zabije. Dowolną bronią."
CZYTASZ
𝓬𝔂𝓽𝓪𝓽𝔂
RandomNo więc będą tu cytaty z książek, które przeczytałam, (większość to po prostu fragmenty które mi się podobają). •w nazwie rozdziału tytuł książki w mediach jej okładka • mogą zawierać spojlery