"-Piłeś?
-Całe życie"
❃❃❃
"-Asmodeusz.
-Kochany tatuś."
❃❃❃
"-Belfegor.
-Straszna z niego kluska."
❃❃❃
"-Jak cię znajdę?
-Ja znajdę ciebie - odparł Ragnor. - W takiej czy innej postaci. Poznasz mnie.
-Moglibyśmy mieć jakieś słowo klucz - zaproponował Magnus.
-Wystarczy, że opowiem ci historię z wieczoru, w którym pierwszy raz napiłeś się śliwowicy, nalewki ze wschodniej Europy. O ile dobrze pamiętam, tamtej nocy śpiewałeś piosenkę własnego autorstwa."
❃❃❃
"-Myślałem, że poszedłeś się przebrać.
-Przecież to zrobiłem - odparł Magnus, zbity z tropu.
-Ale wciąż masz na sobie szlafrok - rzucił Jace.
-To się nazywa yukata. Założyłem kimono.
-Jak dla mnie to jedno i to samo."
❃❃❃
"-No dobrze, moi kochani, Musimy z Alekiem spakować rzeczy i zastanowić się, co z małym. - Wskazał Maxa, którego Jace posadził sobie na barkach. Łowca zaraz odłożył go na podłogę. - Niewątpliwie sami też musicie wrócić do Instytutu, żeby zabrać sprzęt, więc... - Zamachał rękami. - Wynoście się z mojego domu."
❃❃❃
-Jace, o co chodzi z tym cepem?
-To morgensztern - wyjaśniła Clary zbolałym tonem.
-Mongerszterny nie mają łańcuchów. To cep. - wyjaśnił Alec.
-Ale on chce, żebyśmy mówili na to morgensztern - rzuciła Clary jeszcze bardziej ponuro. - Przecież ty nawet nie masz na nazwisko Morgenstern - wypaliła do Jace'a. - To moje nazwisko.
-Mimo to jestem z tym nazwiskiem blisko związany."
❃❃❃
"-Isabelle - wyszeptał teatralnym szeptem Simon. - Mogę zabrać do domu jakiegoś kurczaka?
-Tak - odparła dziewczyna. - Możesz ich wziąść tyle ile zdołasz złapać."
❃❃❃
"-Wieczne życie nie jest darem, kiedy przypomina tragedię.
Magnus westchnął.
-Życie każdego czarownika zaczyna się od tragedii. Nie rodzą się z wielkiej miłości. Ale masz wybór. Możesz wybrać w jakim świecie chcesz żyć."
CZYTASZ
𝓬𝔂𝓽𝓪𝓽𝔂
RastgeleNo więc będą tu cytaty z książek, które przeczytałam, (większość to po prostu fragmenty które mi się podobają). •w nazwie rozdziału tytuł książki w mediach jej okładka • mogą zawierać spojlery