Zaczęłam to czytać z takim: wszystkim się podoba, ale pewnie będzie do bani i wiecie co? Zakochałam się w tym XD
(powiedzcie, że nie tylko ja uważam, że te małe podobizny są brzydkie XD)
"-Może kobiety w Europie w końcu zdały sobie sprawę z tego, że ten facet jest tak samo atrakcyjny jak mokry kłębek przędzy - sugeruje.
[...]
-Czyli masz zamiar poprosić go do tańca?"
❃❃❃
"-Pogodzisz się z Henrym - oznajmia matka. - W sobotę wylecisz do Anglii i spędzisz tam niedzielę.
Alex mruga gwałtownie.
-A może nie jest jeszcze za późno na upozorowanie mojej śmierci?"
❃❃❃
"-Moim zdaniem to niesamowite - wtrąca Nora. - Śmiertelni wrogowie zmuszeni do zawarcia
pokoju w celu rozładowania napięć między swoimi krajami? Jest w tym coś totalnie szekspirowskiego...
-Mam nadzieję, że po szekspirowsku zostanę zadźgany."
❃❃❃
"-Pierdol się!
-Rzadko kiedy mam na to czas."
❃❃❃
"-Dobrze - odpowiada wreszcie książę. - Dziękuję.
-Tylko nie próbuj umawiać się ze mną na seks - rzuca Alex, a Henry tłumi wybuch śmiechu."
❃❃❃
" "Jakie są szanse, że jedno z nas będzie brać udział w seksskandalu przed końcem drugiej kadencji?"
[...]
"94% prawdopodobieństwa, że twój kutas stanie się powracającą osobowością w face the nation.[...]" "
❃❃❃
"-Dzieciaku, co ty tu, kurwa, robisz? - pyta, obserwując go niczym kot.
Alex wyjmuje z kieszeni paczkę skittlesów i grymas na twarzy Luny natychmiast zmienia się w uśmiech.
-Dobry chłopiec."
❃❃❃
"-No co?
-Nic. Właśnie myślę o zeszłym lecie. Pamiętam, jakby to było wczoraj, jak robiłeś na swoim biurku laleczkę voodoo przedstawiającą księcia Henry'ego."
❃❃❃
"-Gapiłeś się na nie przez godzinę.
-To wszystko kłamstwa. Oszczerstwa."
❃❃❃
CZYTASZ
𝓬𝔂𝓽𝓪𝓽𝔂
RandomNo więc będą tu cytaty z książek, które przeczytałam, (większość to po prostu fragmenty które mi się podobają). •w nazwie rozdziału tytuł książki w mediach jej okładka • mogą zawierać spojlery