"-Wygląda jak strzyga nie sądzisz? - dziewczynie z emocji wciąż drżała górna warga. - Uniegost to taki dobry człowiek, a wziął na żonę kogoś takiego. Musiała go lubczykiem otumanić, nic innego. Szkoda i jego, i dzieciaków. To strzyga nie kobieta!"
❃❃❃
"-Jutro zaprowadzę cię do kapłanki, żebyś się chociaż podstaw wiary nauczył - powiedziała Dobrawa prawie spokojnie. Jej twarz zaczęła powoli nabierać normalnych kolorów. - A teraz weź tę rybę i odnieś ją tą samą drogą, którą żeś przyszedł i zostaw w rzece.
-Zdajesz sobie sprawę, że ona sobie po prostu nie odpłynie w tej rzece? - upewnił się. - Jest całkiem zdechła i w dodatku przebita włócznią.
-Ty też zaraz będziesz przebity włócznią, jeśli w tej chwili stąd nie pójdziesz!"
❃❃❃
"-W piekle nie powinno być ciepło? - zapytał Obcy.
-A skąd taki niedorzeczny pomysł? W piekle jest wieczna zmarzlina i lód. To królestwo Złego."
❃❃❃
"-Nie wychodzi mi wyplatanie koszy - Obcy wstał znad martwego ciała przeciwnika i podszedł do jego kompanów, wycierając przedramieniem krew z twarzy. - Prawdę mówiąc, niewiele mi wychodzi. Zwierząt też nie umiem zabijać. Za to okazuje się, że całkiem sprawnie zabijam ludzi. Chcecie się przekonać, czy jesteście w tym lepsi ode mnie?"
❃❃❃
"Wataha złożona z sześciu młodych wilków zorganizowała wielkie polowanie na kurę Dobrawy. Były podchody, czajenie się, nawołujące szczeknięcia. Plan był dobry, przemyślany w najdrobniejszych szczegółach. Jednak kura nie dała się zastraszyć i podziobała napastników. Tym sposobem ich pierwsze w życiu polowanie zakończyło się fiaskiem."
CZYTASZ
𝓬𝔂𝓽𝓪𝓽𝔂
RandomNo więc będą tu cytaty z książek, które przeczytałam, (większość to po prostu fragmenty które mi się podobają). •w nazwie rozdziału tytuł książki w mediach jej okładka • mogą zawierać spojlery