"-Pieprzę cię.
Jego uśmieszek staje się jadowity.
-Jeśli będziesz miała szczęście.
Odsuwa się i odchodzi.
I nazwijcie mnie głupią, ale kręci mnie ten władczy dupek."
❃❃❃
"-Serio, jesteś jak dama z klubu motocyklowego czy bogini rocka owinięta taśmą z napisem "nie dotykać", przez co wszyscy jeszcze bardziej pragną to zrobić. Jesteś jak połączenie rozrabiary z typową dziewczyną z Kalifornii. Chcą być tobą, pragną cię naśladować, lecz nie wiedzą jak. Mają drogie ciuchy, samochody, karty kredytowe tatusiów, ale bez względu na to, co kupią, zrobią lub komu zapłacą, nie osiągną twojego poziomu i o tym wiedzą. Stanowisz groźną postać dziewczyny, którą inne chciałyby być i aż do teraz nawet o tym nie wiedziały. Jednak nie zdołają się stać, nawet jeśli będą się bardzo starać."
❃❃❃
"-Chcesz wejść do mojego pokoju i spędzić ze mną czas, wielkoludzie?
-Pytasz, bo uważasz, że tego właśnie chcę, czy dlatego, że sama tego pragniesz?"
❃❃❃
"Patrzę na tę parę, a w moim wnętrzu rozpala się ogień, choć nie jestem pewna, czy ze złości, czy z podniecenia, gdy oglądam to darmowe porno."
❃❃❃
"-Nie mogę się doczekać, by zobaczyć twój upadek.
-Nie martw się, Leo. - Uśmiecham się, idąc tyłem. - Dziwki są dobre, gdy klęczą."
❃❃❃
"-Nie musisz się ubierać jak lesbijka tylko dlatego, że mieszkasz w domu pełnym innych dziewuch.
-Nie musisz ubierać się jak dziwka tylko dlatego, że jesteś biedną, oceniającą suką. - Parskam sztucznym śmiechem. - O, czekaj, musisz, prawda?"
❃❃❃
"-Nie jestem...
-Tak, jesteś.
-Nie mogę...
-Możesz i to zrobisz.
-Nie pozwolą...
-Już załatwione.
Podchodzę do Maddoca i warczę:
-Przerwij mi raz jeszcze, wielkoludzie, a będziesz spał z workiem lodu na fajfusie.
Staje ze mną nos w nos.
-A będziesz na końcu korytarza, w razie gdybym potrzebował, byś go pomasowała."
❃❃❃
"Myślisz, że się ze mną prześpi? - szepcze, a ja ściągam brwi.
-Nie wiem. Może. - To prawda. Obracam się do dziewczyny. - A myślisz, że mogłabym ci skopać tyłek?"
❃❃❃
"-Wieść się niesie, że w zeszły weekend całowałaś się w Tower z Collinsem Gravenem.
Opieram łokieć o blat, a podbródek o dłoń, nieporuszona kiepską próbą wyciągnięcia ode mnie informacji.
-W takim razie słyszałaś, że pojawili się Brayshawowie, skopali mu tyłek jak jaskiniowcy, po czym zabrali Kopciuszka."
CZYTASZ
𝓬𝔂𝓽𝓪𝓽𝔂
RastgeleNo więc będą tu cytaty z książek, które przeczytałam, (większość to po prostu fragmenty które mi się podobają). •w nazwie rozdziału tytuł książki w mediach jej okładka • mogą zawierać spojlery