*5 ay sonra*
Luna
R: LUNA HADİ KALK
Her sabah olduğu gibi bugünde Ramiro'nun sesiyle uyandım. Ramiro kim mi? O gün uçakta karşılaştığım kişi ve çok iyi bir insan o günden sonra zaten hiç ayrılmadık. O benim en yakın arkadaşımdı.
L: GELDİMMM
Yataktan kalktım ve baş ucumdaki çerçeveyi aldım bu Matteo ile benim fotoğrafım olan çerçeveydi. Onu çok özlemiştim ama bunu yapmak zorundaydım. Bugün tam tamına 5 ay oldu onu terk edeli. Üstümü giyip mutfağa indim yine çok güzel kokuyordu. Hemen oturup yemeğe başladık.
R: Luna bugün gidiyoruz demi
L: Evet
R: Yapabilecek misin?
L: Mecburum. 5 ay geçti eminim kendine birisini bulmuştur
Buraya geldikten 2 ay sonra boşanma davası açtım. Çok zordu ondan ayrılmak benim için hele de o dosyayı imzalarken akıttığım göz yaşlarımı saymıyorum bile.
Kızları çok özledim tabii siz bilmiyorsunuz ben o gün kızlarla vedalaşırken onlara tümörden bahsetmemiştim.
Kahvaltıdan sonra akşamdan hazırladığım valizimi aşağıya indirdim dava yarındı. Beraber evden çıktık ve havalimanına doğru gittik. Geri dönüyordum geçmişime geri dönüyordum. Onu görmek beni üzecekti ondan ayrı kaldığım her saniye cehennemdi benim için umarım bana çok kızmamışsındır.
Anonsun sesiyle birlikte uçağa bindik ben yine cam kenarına oturdum. Kulaklığımı taktım ve elimdeki fotoğrafa baktım.
Uçaktan indik burayı ne kadar çok özlemiştim. Kızlara geleceğimi söylemedim sürpriz yapmak istedim. İlk önce küçük bir işim vardı.
L: Ramiro benim bir yere gitmem gerekiyor
R: Beraber gidelim
L: Yalnız gitsem daha iyi olacak
R: Sen bilirsin
Onun yanından ayrılıp işimi hallettim ve Ramiro ile buluştuk sonra kızların yanına gittik. Kapıyı açtıklarında ki yüz ifadesi çok komikti.
N: AMBARR KİM GELMİŞ?
A: Luna gelmiş ya
L: Merhaba
A: Hoş geldin Luna geç içeri
Ben öyle bakarken anlamış olacak ki bana doğru dönü.
A: LUNA
Dedi ve boynuma atladı ve sonrada Nina geldi ve o da sarıldı. Ayrıldık ve
A: Neden haber vermedin?
L: Sürpriz yapmak istedim
N: Çok özledik seni
L: Ben de çok özledim
R: Kızlar
L: A bu arada kızlar bu Ramiro Meksika'dan arkadaşım
A&N: Memnun oldum
R: Bende
A: Hadi gelin içeri
İçeri geçtik ve konuşmaya başladık 5 ay da neler olmuştu öyle. Ben Gaston'un gittiğini bilmiyordum sonra Emma ile Simon sevgiliymiş duyunca şok oldum. Ambar bunu duyunca odasına çıktı unutamadı hala Simon'u yanımızda da ağlamak istemiyordu.
Nina da çok kötüydü ama belli etmiyordu. Nina'da Eric ile çıkıyordu ama bu sefer gerçekten fakat hala Gaston'u sevdiği her halinden belli. Onu ilk defa bu kadar güçsüz ve yıpranmış görüyordum. Nina güçlü bir kızdı ağlamaktan nefret ederdi ama artık dayanacak hiçbir gücü kalmadığı belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF 2
FanfictionHerkes için her şey bitmişti. Kavuşamadan bitmişti hikayeleri. Kimisi mecburdu kimisi daha kavuşamamaştı bile. Kadere inat savaşacaklar mı yoksa kaderlerini kabullenecekler mi? Tesadüf'ün devamıdır. 1.02.2021~10k olduk