Yarın buluşalım mı?
Mesaj geldikten sonra kısa bir süre telefondaki yazıya odaklanmıştım. Ciddi ciddi buluşmak mı istiyordu?
Bir şey mi oldu?
Bir süredir seninle konuşmak istediğim şeyler vardı ve bence artık zamanı geldi.
Peki tamam yarın buluşalım.
Yarın konum atarım. İyi geceler.
Görüldü atıp telefonu kapattım. Ne konuşacağını çok merak ediyordum. Gece gece attığına göre önemli bir şey galiba. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlıyordu. Daha fazla dayanamadım ve pijamalarımı giydim ve yatağa girip uyudum.
***
Sabaha Nina'nın odaya girmesiyle uyandım.
N: Hadi kalk artık. İyice tembelleşmeye başladın.
L: Tamam kalktım.
Yataktan kalktım. Nina odadan çıktı ve bende üstümü giyip mutfağa gittim. Kahvaltı hazırdı.
L: Yine döktürmüşsün.
N: Tabii bazıları hiç yardım etmediği için evin bütün işleri bana kalıyor.
L: Yarın benden.
N: Öyle olsun bakalım.
Sofraya oturduk ve kahvaltı yapmaya başladık.
N: Bugün şirkete geleceksin değil mi?
L: Maalesef gelemeyeceğim. Benim yerime bakar mısın bugün?
N: Ne oldu? Bir yere mi gideceksin?
L:Evet Matteo ile buluşacağım.
N: Ne! Luna ne oluyor Matteo ile.
L: Bir şey olduğu yok buluşmak istedi konuşacakları varmış.
N: Hadi hayırlısı.
L: Saçmalama istersen Nina.
N: Tamam kızma.
Kahvaltıdan sonra Nina hazırlanıp şirkete gitti bende Matteo ile buluşmak için hazırlanmaya başladım. Üstümü giyerken mesaj geldi.
"Yarım saat sonra attığım konumda buluşalım."
*Konum.*
Görüldü atıp hazırlandım ve evden çıkıp arabama bindim. Telefondan attığı konuma baktım 15 dakikalık bir mesafeydi araba ile. Hemen arabayı çalıştırıp attığı konuma doğru gittim.
Geldiğimde arabayı durdurdum ve arabadan inip. Kafeye girdim. Etrafa baktım ama Matteo yoktu daha gelmemişti anlaşılan.
Boş bir masaya geçip oturdum ve kahve bir tane kahve söyledim.
Kahvemi içerken telefonuma mesaj geldi. Matteo'dandı.
"Luna üzgünüm şimdi haber verebildim ama çok önemli bir toplantım çıktı. Ben gelemiyorum beklettiysem özür dilerim. Telafi edeceğim."
Bu neydi şimdi? Hem beni çağırmıştı hem de beni ekmişti. Çok güzel.
Kahvemi bitirdim ve hesabı ödeyip kalktım. Arabama bindim ve eve uğrayıp üstümü değiştirdim ve şirkete gittim.
Şirkete girdiğimde odama çıktım. O sırada Jim geldi.
J: Luna misafirin var.
L: Kim? dedim ve içeri girdim. Annem ile babam buradaydı. En son pek güzel bir konuşma gerçekleştirememiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF 2
FanfictionHerkes için her şey bitmişti. Kavuşamadan bitmişti hikayeleri. Kimisi mecburdu kimisi daha kavuşamamaştı bile. Kadere inat savaşacaklar mı yoksa kaderlerini kabullenecekler mi? Tesadüf'ün devamıdır. 1.02.2021~10k olduk