(1 ay sonra)
Ramiro
Nico ile beraber şirkete gittik daha doğrusu o benden önce gitti neden mi? Jim'e aşık olmuş. Normalde nefret ettiği kıza aşık olmuş ne demişler en büyük aşklar nefretle başlar.
Şirkete girdim ve odama girdim. Bir süre sonra kapı çaldı gelen Luna'ydı.
R: Luna Hanım siz hiç odanızdan çıkar mıydınız?
L: Ya abartma.
R: Yalan mı? Şirkete geliyorsun bitine kadar odandan çıkmıyorsun.
L: Tamam ya.
R: Neyse sen neden geldin?
L: Ya iki gün sonra çok önemli bir müşteri geliyor o müşteriyi almamız lazım şirket için çok iyi olur.
R: Alırız da neden bu kadar endişelisin.
L: Çünkü bizden önce öbür şirkete gidecek toplantı için.
R: Anladım yani müşteriyi bizden önce alabilirler elimizi sıkı tutmalıyız diyorsun.
L: Aynen öyle çünkü şirkete açalı 1 yıl olmadı ve onların şirketi kaç yıldır var yani işimiz zor.
R: Elimizden geleni yaparız sen merak etme.
L: Tamam o zaman.
Luna tam kalktı ve gidecekken
R: Luna.
L: Efendim.
R: Ya sormayayım diyorum ama bu sefer de merak ediyorum iyisin değil mi?
L: Çok iyiyim.
R: Neden ne oldu?
L: Sen bilmiyor musun?
R: Neyi?
L: Matteo ile Yam ayrılmış.
R: NE! Ne zaman?
L: Geçen hafta.
R: Luna bu çocuk başkalarıyla mutlu olması isteyen sen değil miydin? Yoksa sen mi bir şey yaptın?
L: Hayır tabii ki de bir şey yapmadım. Ben öldükten sonra mutlu olsun gözümün önünde olmasın.
R: Luna sana kaç defa diyeceğim o kelimeyi ağzında alma diye.
L: Tamam ama doğru değil mi?
R: Olsun bir daha duymayayım.
L: Tamam.
Luna odadan çıktı. Ben de işlerimin başına döndüm. İşlerimin yarısı bitince biraz hava almak için dışarı çıktım. Sahile doğru yürüdüm.
Sahile gittiğimde kayalıkların orada birisinin oturduğunu gördüm. Biraz daha yaklaştığımda bunun Yam olduğunu gördüm ve yanına gittim.
R: Yam!
Y: Ramiro!
R: Burada tek başına ne yapıyorsun?
Y: Öylesine geldim sen burada tek başına ne yapıyorsun?
R: Hava almaya çıkmıştım. Oturabilir miyim?
Y: Evet tabii ki.
R: İyi misin?
Y: Evet neden sordun?
R: Bence pek iyi değilsin ne oldu?
Y: Sana güvenebilir miyim?
R: Evet.
Y: Matteo ile ayrıldık. Daha doğrusu ben ayrıldım.
R: Neden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF 2
FanficHerkes için her şey bitmişti. Kavuşamadan bitmişti hikayeleri. Kimisi mecburdu kimisi daha kavuşamamaştı bile. Kadere inat savaşacaklar mı yoksa kaderlerini kabullenecekler mi? Tesadüf'ün devamıdır. 1.02.2021~10k olduk