Sizi azıcık birazcık miniminnacık meraklandırmış olabilirim gönlüm el vermedi ve yeni bölümü attım
Luna
Bu... bu Benicio'ydu. (Matteo değil sjsjsj)Ama uzun bir süredir ortalıkta yoktu. Neden şimdi çıktı ki? Ben ona şaşkın bir şekilde bakarken oda elindeki tepsiyi yanıma koydu.
B: Uyuyan güzel sonunda uyanmış
L: Ne istiyorsun benden
B: Sadece benim olmanı
L: Ne saçmalıyorsun?
B: Matteo ile evlendiğini sonra tümör yüzünden ondan ayrıldığını her şeyi biliyorum
L: Nasıl?
B: Meslek sırrı
L: Bırak beni gideyim
B: Eğer kaçmaya çalışırsan Matteo'ya her şeyi anlatırım
L: Tamam kaçmayacağım
B: Şöyle yola gel çorbanı iç daha fazla hasta olma
O odadan çıktı. Bunca zaman beni mi izlemişti? Ondan kurtuldum diye sevinirken şimdi tekrar karşıma çıktı. Matteo'ya söylerse biterim ben.
Ellerim ve ayaklarım bağlı değildi. Cam da zaten kilitliydi. Eğer camı kırmaya kalkarsam sesi duyar. Offf ne yapacağım? Yatağa çıkıp dizlerimi kendime çekip yaslandım. Neden benim başım belalardan kurtulmuyor? Aklıma telefonum geldi ama cebimde yoktu. Telefonumu da almış.
Pencereden dışarı baktım hava kararmaya başlamıştı. Ne yapacaktım ben şimdi.
Nina
Eve geldiğimde Ambar ile Ramiro oturmuş kavga ediyorlar. Baktığımda bu kavganın sebebi ise dizideki karakter yüzünden Ambar başrol oyuncusunun Ramiro'dan daha yakışıklı olduğunu savununca olanlar olmuş.
N: Çocuklar yeter bu kadar kavga Luna nerede?
A: Daha gelmedi.
N: Ne demek gelmedi saatin farkında mısınız?
R: Biz kavga ederken saati unuttuk
N: İyi halt yediniz durun bir arayım
Hemen telefonu elime aldım ve Luna'yı aradım ama açmıyordu. Bir çok kez daha aradım ama yine açmıyordu.
N: Açmıyor
A: Durun bir de ben arayayım
Ambar'da aradı ama telefonu açan yok. Endişelenmeye başladık.
A: Polise gidelim
N: 24 saat geçmeden hiçbir şey yapmazlar
R: Matteo'nun yanındaysa
A: Sanmam
Ne olur ne olmaz ben bir arayayım. Matteo'yu aradım ama o da açmadı.
N: Açmıyor
R: Yürüyün kızlar
A: Nereye?
R: Matteo'nun evine
A: Tamam
Hemen yola çıktık ve doğruca Matteo'nun evine gittik.
Matteo
Duştan çıktım ve üstünü giyinip telefonuma baktım. Nina ne kadar çok aramıştı. Tam geri dönüş yapacakken kapı çalmıştı. Telefonu bırakıp kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda Nina, Ambar ve tanımadığım bir çocuk vardı.
N: Matteo?
M: Efendim
N: Neden telefonunu açmadın
M: Duştaydım
N: Luna nerede?
M: Ne bileyim?
A: Buraya gelmedi mi?
M: Neden gelsin?
N: Offf ne yapacağız?
M: Bir saniye Luna'ya ne oldu?
N: Ulaşamıyoruz saat kaç oldu hala gelmedi telefonlarını da açmıyor
M: Nasıl kayboldu mu?
A: Bilmiyoruz
O sırada Simon ve Gaston geldi. Bir bunlar eksikti.
R: Hadi kızlar gidelim burada zaman kaybetmeyelim Luna'yı arayalım
N: Tamam
Kızlar gittikten sonra kapıyı kapattım. Simon ve Gaston bana ''ne oldu?'' bakışı atıyorlardı. İçeri geçtim ve onlarda peşime geldi.
G: Matteo anlatacak mısın?
M: Luna kaybolmuş?
G&S: NEE!!
S: Nasıl kaybolmuş?
M: Nasıl kaybolabilir acaba bildiğin kaybolmuş işte ben gidiyorum
G: Nereye?
M: Luna'yı aramaya gidebileceği yerlere bakacağım
Evden çıktım ve ilk önce sahile gittim her yeri aradım ama yoktu. Sonra Luna'yla sık sık gittiğimiz ormana gittim. Burayı ikimizde çok seviyorduk.
Her yere baktım ama yoktu sonra bir ağacım dibinde bir şey gördüm yakından bakınca bu Luna'nın bilekliğiydi. Buradaymış demek ki. Ormanı tekrar aramaya başladım ama yoktu hiçbir yerde yoktu.
Eve giderken Ambar' aradım belki eve dönmüştür diye ama dönmemişti. Bakmadığım yer kalmadı. Neredesin be Lunam
Nina
Eve giderken Luna'nın gidebileceği her yere baktık ama yoktu hiçbir yerde yoktu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Başına kötü bir şey gelmemesini umdum ve belki eve geri dönmüştür diye eve gittik. Eve geldiğimiz yoktu belki geri döner diye beklemeye başladık.
Karakola gitsek hiçbir şey yapmayacaklardı. Oturup beklemeye başladık. Bir süre sonra Matteo aradı Luna eve geldi mi diye sordu sesler geliyordu o da aramaya çıkmıştı galiba gelmediğini söyledim ve telefonu kapattım. Çok seviyordu Luna'yı keşke ayrılmak zorunda kalmasalardı.
Ramiro birden ayağa fırladı ve evin içinde dönmeye başladı. Bir yandan da elini saçlarına geçiriyordu.
A: Ramiro sakin ol
R: Nasıl sakin olayım Luna yok hiçbir yerde yok ve biz beklemekten başka hiçbir şey yapmıyoruz
N: Biz de aynı durumdayız ama böyle yapıca Luna gelmeyecek yarına kadar bekleyelim yarında polise gideriz.
Mutfağa gittim ve bir bardak su içtim. Bizim başımız beladan kurtulmayacak mıydı veya mutlu olabilecek miydik?
Luna
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu ne ara uyumuştum ben. Kalktım ama başım çok ağrıyordu gece o kadar ağlarsan Luna olacağı bu.
Benicio içer girdi kahvaltımı bıraktı.
B: Bak sana krep yatım seversin
L: Artık nefret ediyorum
B: Hadi güzelim yapma böyle ye yemeğini
L: Bana sakın bir daha güzelim deme
B: Hadi kahvaltını yap güzelim
Odadan çıktı. Matteo deyince hoşuma gidiyordu ama Benicio deyince miden bulanıyor. Karnım çok açtı ama onun verdiği hiçbir yemeği yemeyecektim.
Yatakta oturur konuma geldim ve kalkarken bileğime bir şey battı. Bileğimi açıp baktığımda kendime milyonlarca kez kızdım.
------------------------------------------------------
Sınır: 25 oy
Oy ve yorum please
¡Adiòs!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF 2
FanfictionHerkes için her şey bitmişti. Kavuşamadan bitmişti hikayeleri. Kimisi mecburdu kimisi daha kavuşamamaştı bile. Kadere inat savaşacaklar mı yoksa kaderlerini kabullenecekler mi? Tesadüf'ün devamıdır. 1.02.2021~10k olduk