Mámorító ébredés

760 29 2
                                    

Ashley

Az első dolog amit érzékeltem amikor felébredtem az a fejembe hasító fájdalom volt. Viszont azt tudom, hogy ez nem a másnaposságtól van, a két kezemen nem tudnám megszámolni hányszor ébredtem a másnaposságtól kótyagos fejjel. Ez határozottan nem ahhoz hasonlított. Bevertem volna a fejemet az éjszaka során? Viszont ismételten, nem az első eset lenne, hogy egy zúzódással vagy sebesüléssel ébredek. 

Óvatosan a fájó ponthoz érintettem a kezemet és akkor fedeztem fel a kötést a fejem hátulján, erre határozottan nem emlékszem. A szemeimet kinyitva a reggeli éles fény szinte megvakít viszont azt is rögtön érzékelem, hogy nem a saját ágyamban vagyok. 

Amikor a szemeim hozzászoknak a fényhez az ágyban felülve körülszemlélek az apró fehér szobában. Akárki lakik is itt ez a szoba semmit sem mond el a tulajdonosáról, még csak azt sem tudom megmondani lány vagy fiú él-e itt. Nem emlékszem túl sokra a tegnap estéből de már hozzászoktam, hogy az emlékek csak később jönnek vissza az emlékezetembe ezért az sem borít ki, hogy nem a saját ágyamban ébredtem, de ismételten nem ez lenne az első eset ezért nem borulok ki. Még.

Viszont akárki is hozott ide az biztos, hogy van pénze ami kissé furcsa mert az egyetemi diákok nagy részének egyáltalán nincs pénze, ha pedig van mint jelen esetben az itt lakónak akkor valami elit egyetemre mennek valami fancy oktatási programmal nem pedig a "szegény" diákok közé. 

Akárhogy is most már ideje lelépnem. Az ágyból kikelve észreveszem, hogy egy ismeretlen felső van rajtam és a méretből ítélve határozottan férfi felső, szóval nem egy lánnyal van dolgom. Viszont a felsőn kívül semmi sincs rajtam és a tegnap este viselt ruhám vagy tartozékaim sincsenek nálam így nem tudok egy szó nélkül lelépni. Egy nagyot sóhajtok és elindulok az ajtó irányába viszont egy pár lépés után azt érzem, hogy legszívesebben csak visszamásznék az ágyba mert minden porcikám fáj. Mégis mibe keveredtem az éjszaka folyamán? 

Abban a pillanatban, hogy a kilincsre teszem a kezemet egy mély hangot hallok meg a túloldalról, valószínűleg telefonon beszél mert választ nem hallok senkitől sem. Mielőtt kinyithatnám az ajtót a fiú mond valamit ami megállít így a fülemet az ajtóra tapasztom és megpróbálom kivenni az idegen szavait. 

- Az egy raktártelep Josh, te pontosan jól tudod, hogy kamerák nem mutatnak semmit a sötétben. Csak vigyétek a pasast, nem akarok rendőrségi ügyet ebből az esetből - mondta az idegen mire én hirtelen elkaptam a fülemet az ajtótól mintha a fehér fa megégetett volna viszont a reflexeim még nem voltak a toppon így egy hangos puffanással értem földet. 

Rendőrség, raktártelep, pasas. Hirtelen minden beugrik az emlékezetembe az este történtekről és éreztem ahogy rosszul leszek. A kezemet ismét a fejemhez kapom amikor beugrik, hogy mielőtt elveszítettem az eszméletemet bevertem a fejemet a betonba és a fájdalom a testem többi részében is valószínűleg arra utal. A hevesen lüktető pulzusomtól szinte nem is hallottam, hogy az ajtó kinyílik. Szinte sokkot kaptam ahogy az emlékek hullámokban újrajátszódtak az fejemben.  

- Minden rendben? - kérdezi a fiú mély hangján viszont ezúttal itt áll előttem teljes életnagyságban és nekem szinte elakad a lélegzetem egy pillanatra ahogy felnézek az ismeretlen arcába. 

Sötétbarna kissé hosszú és enyhén hullámos haja szinte meg sem moccan ahogy az idegen lenéz rám és egyik kezét felém nyújtja, hogy felsegítsen a földről és ekkor pillantásom találkozik az ő meleg csokoládébarna pillantásával ami szinte megbabonáz és akkor észreveszem a halvány aranybarna kört ami a pupillája körül játszik. Az arcáról szinte egy érzelmet sem tudtam leolvasni viszont abban biztos voltam, hogy még soha életemben nem láttam csodálatosabb embert mint ő. Mintha egyenesen egy címlapfotóról lépett volna ki. Ahogy pillantásom elhagyta markáns állkapcsát és éles vonásait egyenesen a felém nyújtott kézre néztem. Abban a pillanatban úgy éreztem, hogy a testem minden egyes porcikája tűzre lobban. Ugyan teste nagy részét ruha takarta viszont a felém nyújtott vastag izmos kéz csak jót ígérhetett a teste többi részére vonatkozólag.

Füst és csábításМесто, где живут истории. Откройте их для себя