28. Bölüm - Final

31.4K 2K 961
                                    


Biraz karışık bir bölüm oldu o yüzden bu nota dikkat edin.

Kalın yazılar Chanyeol'ün, eğik yazılar Baekhyun'un, kalın ve eğik yazılar ikisinin düşünceleri. 

Düz yazılar ise normal konuşmalar ^^ 

------

Hayatın ne getireceğini bilemezsiniz. Aynı zamanda neyi götüreceğini de... Hayat benden çocukluğumu, masumluğumu ve ailemi almış, bütün bunların yerine yıllar sonra bana çok değerli bir hediye sunmuştu,

Park Chanyeol.

Hayatın ne getireceğini bilemezsiniz. Sıradan bir şekilde işinizi yaparken bir anda biri karşınıza çıkar ve ardından yine aynı şekilde kaybolarak sizinle bir süre boyunca dalga geçecek olan ekip arkadaşları bırakırdı geride. Ama sanki yollarımız bağlanmışçasına dakikalar sonra bana çok değerli bir hediye sunmuştu hayat...

Byun Baekhyun.

Benim için anlamı hiçbir zaman değişmeyecekti bu ismin.

Zamanın değiştiremeyeceği şeyler vardır. Bugün 24 yaşımdan 25 yaşıma Chanyeol’ü severek gireceğim ve bundan sonraki yıllarda sevgim katlanarak artacak.

Chanyeol için büyüyeceğim, onun için daha olgun ve doğru kişi olana kadar, onu tamamen hak edene kadar durmadan çalışacağım.

Zamanın değiştiremeyeceği şeyler vardır. Bugün Baekhyun 25 yaşına giriyor. Ben ise 28 yaşıma onu dileyerek girdim. Bugün ve sonsuza kadar Baekhyun...

Baekhyun'un sonsuz enerjisi karşısında arada kendimi yaşlı gibi hissediyorum. Minsun’a iyi bir yaşlanma karşıtı krem biliyor mu diye sorsam mı ki?

Aynı zamanda değişen çok şey vardı. Örneğin artık bir işim vardı. Ünlü bir blogum vardı ve burada kısa yazılar yazıp, yemek tarifleri ve yer tanıtımları yapıyordum. Kendime ait ufak bir okuyucu kitlem bile vardı. Ayrıca reklamlarını yaptığım yerlerden aldığım düzenli bir gelir. Bir şeyler değişiyordu ve bu değişiklikler beni çok mutlu ediyordu.

Telefonuma Chanyeol’den mesaj geldiğini görünce yüzümde yine istemsizce bir gülümseme oluşmuştu. Yaklaşık iki yıldır birlikteydik ve her gün işe gittiğinde özleyip bana mesaj atıyordu. Onun bu ilgili tavırlarına gerçekten aşıktım.

Telefonu elime alıp gülerek mesaj yazmaya başladım. Ona yine işim düşmüştü. Sahi, eğer o olmasa kendi başıma nasıl yaşayacaktım ben?

[Chanyeol: Dün gece masanın üzerine dosyamı unutmuşum onu getirir misin?]

[Baekhyun: Ben de seni özledim Chanyeol umarım özlemim üzerinden tır geçerek son bulur.]

Hayvansın Chanyeol!

Kesinlikle bir zamanlar aşık olduğum adam böyle biri değildi! Ona bir şeyler oldu. Anlatabiliyor muyum? O bana dokunmak yerine banyoya kaçan, elime yağ sıçradı diye yeni tava alan, beni evcil hayvanlarımdan kıskanan Chanyeol yerine doğum günümü benimle sevişirken inlemesi arasında kutlayan Chanyeol gelmişti.

Innocent WhoreWhere stories live. Discover now