ÖZEL BÖLÜM

14.6K 1K 1K
                                    

HELLOOOOĞ BİÇIIIIZZZZ DÜRÜRÜDÜRÜRÜDÜRÜRÜRÜRÜDÜRÜRÜDÜRÜRÜRÜ 

Offf bunu CL yapsa havalı bulursunuz ama ben yapınca komik oluyo :( 

HER NEYSEE ARKADAŞLAR BU ÖZEL BÖLÜM FARKINDA MISINIZ LŞASKDLŞDKSA DUYAN DUYMAYANA SÖYLESİN UYUYAN ARKADAŞLARINIZI ARAYIP UYANDIRIN LÜLÜLÜLÜ ASKLŞDSKDLŞS

Her neyse askdlşakdaş işte fic 600K olmuş ben de bunu kutlayayım dedim aşslkdşaslkdas umarım kutlamamda bir sakınca yoktur? lşksdlşskdşas

O zaman size iyi okumalar <3 <3 


"Merhaba arkadaşlar, kanalıma hoş geldiniz. Ben Byun Baekhyun ve bu da seksi komiserimiz Park Chanyeol. Bugün Ulsan'a gidiyoruz!"

"Baekhyun kapat şu kamerayı." Chanyeol huysuz bir şekilde kaşlarını çatıp Baekhyun'un telefonuna bakmıştı. Yola çıktıklarından beri bir an bile rahat durmadığını söyleyebilirdi. Sürekli yolda bir yerlerde arabayı durdurup kendini dışarı atmış, gördüğü neredeyse her kaya parçasının fotoğrafını çekmiş, yolda nerede yemek yenilecek bir yer var, tok olmasına rağmen gitmek için ısrar etmişti. Chanyeol uzun bir süredir ettiği bütün lafları ve uğraşlarını geri alıyordu. Baekhyun'un yemek yiyip kilo alması kesinlikle iyi bir şey değildi.

"Ama gördüğünüz gibi komiserimiz bugün iyi gününde değil." Baekhyun telefonun ön kamerasını sadece kendine tuttuğunda rahatlamıştı. Baehyun'un başına yeni açtığı iş buydu. Bloguna ek olarak bir de youtube kanalı açmıştı ve oradan gerçekten küçümsenemeyecek tutarda para kazanıyordu. Bunun Chanyeol'e dokunan kısmı ise durmadan kendisini videoya çekilirken bulmaktı. "Ve bilin bakalım kim yeni bir araba aldı?"

Chanyeol erken sevinmişti. Ekran yeniden kendine dönerken kaşları çatılmıştı. Bu işten fazla hoşlanmıyordu. Fotoğraf çekilmekten hoşlanmadığı kadar hoşlanmıyordu hem de. Özellikle Baekhyun bir şeyler söylemesi için kendisini zorlayıp parmağıyla yanağına bastırırken.

"Baekhyun araba kullanıyorum şunu ya kapat ya da beni çekmeyi bırak." Baekhyun ekrandan çıkarak Chanyeol'e sinirle bakmış sonrasında bunun boş bir uğraş olduğunu fark ederek gözlerini devirmişti. Chanyeol tam olarak mağara adamın tekiydi.

Teknolojiden, yeni trendlerden anlamazdı. 2011 model bir telefon kullanıyordu ve büyük ihtimalle iş yerinde rapor tutmak dışında bilgisayar kullanmayı bilmiyordu. Modern ihtiyaçları gereksiz olarak gören geri kafalının teki olması onu sinir ediyor, hatta süratle giden arabanın kapısını açarak kendini dışarı atma isteğiyle dolup taşmasına neden oluyordu. Aslında bunu yapabilirdi. Eğer bunu yaparsa en fazla izleyici ulaşan videosu bu olurdu herhalde.

"Pekala." Alışkın olduğu bir şey olduğu için bunu sorun etmeyerek geniş bir gülümseme vererek ön kameraya baktı. "Gelirken yolda kalamar kızartması yedik ve diyebilirim ki bu şimdiye kadar yediğim en harika kalamardı. Eğer yolunuz düşerse mutlaka siz de Kim's Kalamar'a uğrayın."

"Yolda gelirken yüz tane şey yedin Baekhyun. Hangisi olduğunu hatırlamadığından bile eminim. İnsanlara yanlış tavsiyeler verme." Şakağındaki damar varlığını hissettirircesine atmaya başlamıştı. Chanyeol gerçekten sinir bozucu oluyordu. Hem de çok, çok ama çok fazla.

"29 yaşında az kullanılmış bir sevgili almak isteyenler bana özelden mesaj atsınlar. Kendisi komiser olmakla birlikte bedenindeki birkaç kurşun ve bıçak yarası dışında sağlamdır." Baekhyun kesinlikle Chanyeol'e tahammül edemiyordu. Sinir bozucu, olabildiğince sinir bozucu ve mükemmelin de ötesinde sinir bozucuydu.

"Hey! İzlerimi sevdiğini sanıyorum. Özellikle şu kasığımdaki bıçak izini. Yani en azından orayı emmeyi sevdiğinden eminim. Üzerindeki morlukları göstermem galiba doğru olmaz." Chanyeol yolculuğun başından beri en canlı kahkahasını atmıştı. Bahsettiği şey, daha geçen gece Baekhyun'un, Chanyeol'ün doğum gününü kutlama faaliyetlerinden biriydi. Ve söylemesi gerekirse harika faaliyetlerden biriydi.

Innocent WhoreWhere stories live. Discover now