kapitola 1

3.3K 109 0
                                    

ALEX
"Hej, Alexi, kámo. Jdeš na dnešní zápas?" chtěl vědět Jason.
"Jo, to si nenechám v žádným případě ujít."
Seděl jsem ve třídě biologie v poslední lavici a ležérně točil propiskou.
"Lucy jde taky. Možná byste měli jít spolu."
"Lucy? Ne! Ne, tyvole to nemyslíš vážně."
"Snad se nebojíš porážky?"
"Porážky? Lucy byla nejlehčí ze všech cílů. Ale je dost nudná."
S tím musel Jason souhlasit. "Hele, a co ona?" kývl hlavou ke dveřím.
Skoro jsem spadl ze židle. Černý vlasy s purpurovými pruhy do poloviny zad, všude piercing. Roztrhaný džíny na místech, kde by rozhodne být neměly. Polorozepnutá košile. Jo, ta holka si o to přímo říkala. Ale...
"Kimberly? Jakože Kimberly Evansová? To jako fakt?"
"Co, mluvíte o tý hot kočce co právě přišla?" Tyler se přidal k nám.
"Jo, o ní," potvrdil Jason. "Tady Alex se rozhodl, že Lucy nechá bejt a chce novou výzvu."
"Jen tak mimochodem, vyhrávám," prohodil jsem k Jasonovi.
Jason tuhle hru navrhl na začátku roku: kdo svede víc holek, vyhrává. Ze začátku výzva, teď už jenom zábava.
Tyler se zapojit nechtěl, takže to bylo na nás zbylých třech: mně, Jasonovi a Patrickovi.
"Jo, já vím, ale jen o jednu." To byla pravda, málokterá holka dokázala odolat jeho šarmu. Jediná Emma ho odpálkovala před celou školou, čímž dost utrpěla jeho pověst a taky hrdost.
"Tylere, nějakou mu vyber."
"Co Gwen?"
Blondýna v květinových šatech zachytila Jasonův pohled a nadšeně mu zamávala.
"Někoho, kdo neroztéká jen z jeho pohledu," protestoval jsem.
"Tak Josephine."
"To je ta, co sedí vedle Kimberly?"
"Její nejlepsi kámoška. A taky jediná," objasnil Tyler.
"Tak platí," řekl Jason.
Pohledem jsem zajel zpátky ke Kimberly. "Jo, platí," potvrdil jsem.
"Alexi, brácho, tohle kolo projedeš. Kimberly Evansovou neoblbneš jako ostatní."
"To se ještě uvidí."
Tehdy jsem to ještě nevěděl, ale tahle holka znamenala prohru, bolest a změnu.

bad coupleKde žijí příběhy. Začni objevovat