ALEX
"Museli to bejt brzdy?" obořil jsem se na Patricka o pár minut později.
"Řekls 'znefunkčnit' motorku. Co jinýho jsem měl dělat?"
"Já nevim, cokoli!"
"No tak, Alexi. Vždyť účel to splnilo, ne?"
"Tu sázku nevyhraju, jestli se ji budeš dál pokoušet zabít."
"Má narozky."
"Dneska?"
"Jo, Josephine chystá překvapení. Chce Kim vytáhnout na nějakou párty. A ty bys měl jít taky."
"Co její noha? Myslím, že to budou muset zrušit."
"Josephine to plánovala celou věčnost. V žádným případě to nezruší.
"Jo, tak v tom případě jdu s nima."
"Chceš říct, že je budeš stalkovat? Dávej bacha. Jestli tě Kim uvidí, urazí se a v životě s tebou už nepromluví."
"Dík. Jako špion bys byl dobrej."
"Byl bych dobrej ve všem."Nečekal jsem, že sledovat dvě holky po ulici bude tak těžký. Když po dvacátý zabočili, chtěl jsem to vzdát, což jsem ale nemohl. Já neprohrávám. A nehodlám s tím teď začínat. Asi o 10 minut později konečně zastavily a Josephine dotáhla Kim ke dveřím.
"Vážně tam musíme jít?" ptala se Kim během cesty už po několikátý.
"Jo, Kim, víš přece..." zbytek zanikl v hluku procházejícího davu. Měl bych se naučit odezírat.
Kim to vzdala a vešla za Josephine do domu. Doufal jsem, že není nutná pozvánka, jinak se tam nedostanu a celá tahle špionáž bude zbytečná.
Tohle přání se mi splnilo. Týpek u vchodu jen otevřel dveře a pokynul mi, abych šel dál.
Holky se mi ztratily z dohledu. Než jsem prošel všechny pokoje tohohle luxusního domu, měl jsem pocit, jako bych zdolal Everest.
Ale když jsem je našel a uviděl Kim, moje nálada se moc nezlepšila, spíš naopak.
Muchlovala se tam s nějakým potetovaným klukem ale když mě uviděla, její výraz nevypovídal o tom, že si to užívá, spíš vypadala překvapeně.
Měl bych začít jednat hned teď nebo totálně pohořím.
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...