ALEX
"Jenom pět minut," řekl jsem dřív než stihla protestovat. "Dej mi pět minut na vysvětlení a pak tě nechám bejt, jestli budeš chtít."
Aiden mezitím zmizel.
Povzdychla si a přikývla. "Fajn."
"Ze začátku to možná byla výzva, ale změnilo se to, přísahám. Když...
"Vážně?" přerušila mě Kim posměšně. "A řekls to svým kamarádíčkům?
"Když jsem poznal, jaká skutečně jsi, změnilo se všechno," pokračoval jsem, jako kdyby nic neřekla. Kdybych měl ospravedlnit každej argument, co ji napadne, byli bychom tu ještě tak dva měsíce.
"Nechtěl jsem s tebou bejt kvůli tý výzvě ale jen kvůli tobě. Líbilo se mi prostě trávit čas jenom s tebou."
Založila si ruce na hrudi. "Fakt si myslíš, že ti po tom všem budu věřit?"
"Ne," připustil jsem neochotně. "Ale chtělas vysvětlení, ne?"
"Tys mi chtěl podat vysvětlení. Ale o to nejde. Já ti věřila, Alexi, a pro tebe to všechno byla jen stupidní hra, kterou jste si vymysleli jako děti v záchvatu zoufalství."
Nevěděl jsem, co říct, možná proto, že měla pravdu. Ten fakt, že jsme tuhle hru vymysleli před šesti lety, kdy normální děcka řešila nejpopulárnější TV show nebo jejich nejoblíbenější cereálie.
"Ukončím to. Hned teď."
Najednou ztuhne, jako by jí něco došlo. Možná mě ani neslyšela.
"Proto Jo tráví tolik casu s Christianem? Je do toho taky zapletenej?
"Ne," zamumlal jsem. "Christian nemá ani páru o týhle stupidní hře, kterou jsme si vymysleli v záchvatu zoufalství," citoval jsem po ní.
Místo toho, aby se ohledně situace Christian-Jo uklidnila, se ještě víc naštvala. "Nechápu, proč tady s tebou ještě ztrácím čas. Chtěla jsem ti dát šanci na vysvětlení a ty jediný co děláš je, že máš blbý kecy a imituješ mě tu."
"Fajn, ty mě ale neposloucháš," začínal jsem mít vztek. "Proč prostě nemůžeš chvílí jen poslouchat a neříkat nic sarkastickýho?" skoro jsem na ni křičel.
"Proč mě už nenecháš jít?" vyhrkla taky zvýšeným hlasem, skoro hystericky.
"Protože tě miluju, Kim, sakra!"
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...