kapitola 24

1.5K 63 0
                                    

KIM
     "Řekl ti Alex něco o Jasonovi?"
"O Jasonovi? Ne, co je s ním?"
"Dneska se objevil na fyzice s tím, že podle Fitze máme být my dva ve dvojici."
"Odkdy se Fitz zajímá s kým jste ve dvojici?"
"Kim, haló. Odkdy Jason chodí na fyziku? Vždycky to zatáhne po první hodině. Chodí jen na hodiny spojený s Alexem a Tylerem."
     "Jste spolu ve dvojici?"
"Jo," povzdychla si. "Podle Fitze je to brilantní nápad, jestli to sníží jeho absenci na hodinách."
Odfrkla jsem si. "Vždyť má absenci asi tak 100%, ne?"
"Nějak tak. Horší byla reakce Christiana. Vypadal, že ho snad vyzve na souboj nebo co."
Ten výraz jsem si dokázala představit a z toho pomyšlení jsem se rozesmála.
     "Myslíš, že mu jde o výzvu?"
"Ta výzva skončila, Josie. Alex to vzdal a Jason v tom případě vyhrál. Nemarnil by s tebou čas, kdyby ses mu nelíbila."
Jo mlčela ale netvářila se přesvědčeně.
"Vlastně mám za Alexem jet. Nebude vadit, když se tam objevím dřív... s tebou. Uvidíš Christiana a ujistíš se, že je všechno v poho."

     "Seš si tím jistá? Jsi s Alexem týden a už ho odposloucháváš."
"To není odposlouchávaní, když se někde objevíš dřív s nadějí, že něco zaslechneš. A dělám to kvůli tobě.
"Já vím. A fakt to cením."
"Jdeme."
"On ti dal klíče od domu? Wow, je to mezi vámi fakt vážný."
Odemkla jsem a tiše zavřela dveře. Na špičkách jsme došly k obýváku.
     "Slyšíš něco?"
"Měl bys jí to říct. Udělej to, protože jestli na to přijde, bude tě zas nenávidět. Lepší, když se to dozví od tebe."
"Řeknu, jen teď není správná chvíle."
"A kdy bude? Myslím, že Jo má podezření. Bude otázkou času než na to přijde a řekne jí to."
     Mohla jsem ještě počkat. Mohla jsem tam zůstat a vyslechnout zbytek. Ale nevěděla jsem, jestli jsem připravená to slyšet, tak jsem otevřela dveře a vpadla do pokoje s Jo v patách.
"Čau, Alexi. Říct mi co?"

bad coupleKde žijí příběhy. Začni objevovat