ALEX
"Tys mě špehoval?!" vyprskla na mě další den ve škole.
"Jo. A vzhledem k tomu, neprojevuješ tolik vděčnosti."
"Zavolala ti Jo?"
Ignoroval jsem její otázku. "Co se tam stalo?"
"Měl bys to vědět nejlíp."
"Fajn, volala mi Jo a chtěla, ať na tebe dohlídnu. Řekneš mi teď, co se tam stalo?"
"Odkdy jste vy dva takový kamarádi?"
"Kim!" docházela mi trpělivost. "Řekni mi, co se tam stalo."
"Šla jsem splatit Jessin dluh jejímu dealerovi. Potkala jsem Lucase... vlastně ne, spíš mě taky sledoval a zatáhl mě pak do jiný uličky. Mlel nějaký bláboly o utajeným vztahu Jess a jeho bráchy a chtěl mě vzít za ním."
Naplňovala mě zuřivost tomu parchantovi podříznout krk.
"Co se stalo pak?" zeptal jsem se tisíckrát klidněji než jsem se cítil.
"Bránila jsem se a kousla ho do ruky. Pak by se stalo nevím co, kdyby se tam neobjevil on."
"Kdo je ten on?"
Její oči najednou zaletěly na druhou stranu chodby. "On," kývla hlavou tím směrem.
Otočil jsem se za ním. Blonďák s pihama, azurovýma očima a průměrnou výškou. Vypadal na prváka možná druháka. Mířil k nám.
"Nikdy dřív jsem ho tu neviděl."
"Čau, lidi. Jsem tu novej. Aiden. My se známe, Kim. A ty seš?" otočil se ke mně.
"Alex."
"Hele, musím najít učebnu 34 a nemám páru..."
"Běž za ředitelem," odbyl jsem ho.
"Ukážu ti to," nabídla mu ve stejnou chvíli Kim.
"Můžem si promluvit, Kim?"
"Jasně, potom."
Chytil jsem ji za ruku a táhl pryč od Aidena.
"Teď," procedil jsem mezi zuby.
"Tak o co jde?"
"Ten kluk se mi nezdá. Nikdo ho tady nikdy předtím neviděl, pak tě zachrání před násilným idiotem a přestoupí na naši školu? Trochu zvláštní náhoda, nemyslíš?"
"Nebuď paranoidní." Chtěla odejít, ale pak se zarazila a otočila. "Uvidíme se po škole. Jo si chce znovu vyjít s Christianem a asi budem muset jít i my dva."
Pak Aidenovi věnovala jeden ze svých vzácných upřímných úsměvů, načež se oba vydali chodbou pryč.
Nenáviděl jsem toho kluka. Možná jsem žárlil, ale stejně mi na něm něco nesedělo. Toho Aidena si budu muset prověřit.
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...