ALEX
"Brácha ti to chtěl říct v lepší chvíli, ale odjíždí pryč. Na týden. Takže pro tebe dneska připravil romantickou večeři."
Chris ani na chvíli nezaváhal. Takže teď jsem to nemohl popřít.
"Fakt jsem ti to chtěl říct dřív, ale nechtěl jsem kazit... náladu. Ještě nejsem pryč, takže na to nebudem myslet."
"Jak pryč? Je to kvůli škole?"
"Jo, kvůli... fotbalu."
Já tak dobrej lhář nebyl, ale na tohle to snad stačilo.
"Aha. Tak fajn." Pak si asi na něco vzpomněla, protože se otočila na bráchu: "Vlastně, Jo s tebou chtěla mluvit, Christiane. "Jdeme?" prohodila zas ke mně.
"No... potřeboval bych ještě chvíli na přípravu." Jinými slovy – potřeboval jsem místo, odvoz, kytku nebo třeba aspoň to jídlo.
"Alexi, to už stačí. Nachystals to dobře. Odvezu vás. Promluvíme si později, Jo. Vlastně jsem tě taky chtěl někam vzít. Možná pojedu pryč spolu s Alexem, takže bychom měli využít šance."
Tak tohle mi byla novinka. Chris to měl promyšlený dopředu a vypadal, že má plán, jak zakrýt naše lži. Nebo vlastně moje lži
Když se holky dostaly mimo doslech, prohodil ke mně. "Za domem Jasona je les, ve kterým jsi připravil piknik. Budou tam všude okolo svíčky a hodně jídla, takže to nezkaž a netvař se moc překvapeně."
"Kdys to připravil? A jaks to vůbec věděl? Vypadáš, jako bys celou dobu na tohle čekal."
"Na co?"
"Na lež, kterou budeš muset takhle kamuflovat romantickou večeří."
"To je realita." Pokrčil rameny. "Věř mi, že za to budeš vděčnej. A nezapomeň, že to mám u tebe."
Přestože jsem nesnášel, že Kim lžu, měl pravdu. Zachránil mi kůži a riskoval svůj vlastní vztah s Josephine, aby zachránil ten můj. Vždycky to bude mít u mně, ať chci nebo ne.
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...