ALEX
Bylo docela troufalý věřit si, že se mnou fakt někam zajde.
"Ty fakt věříš, že s tebou půjde? Furt tě nesnáší. A opilí lidi jsou nejen upřímnější ale taky debilnější."
"Ty vždycky dokážeš povzbudit, Chrisi."
"Jen nechci, abys provedl nějakou pitomost. Snaž se bejt milej."
"Ona se ti furt líbí, že jo?"
"Je to minulost." Než jsem mu stihl říct, jak špatnej lhář je, odešel z místnosti."Ujasníme si to. Jedno rande. Ty vyhraješ svou výzvu – nebo aspoň jednu její část – a já tě pak budu ignorovat jako předtím. Ber nebo vypadni."
"Fajn," souhlasil jsem.
"Fajn," zopakovala. "Kam jdem?"
"Kam chceš?"
"Je mi to ukradený. Jenom se chci vrátit ke starýmu životu před tím, než jsem tě začala zajímat."
Vzala si bundu a vyšla za mnou s výrazem jako by mířila na popravu.Podmínky byly 1 hodina a na veřejnosti. Takže jsem ji vzal do kina. Jason s Tylerem se budou asi schovávat někde v zadních řadách v promítačním sále.
Ne že by dávali něco extra, ale žádný jiný místo mě nenapadalo a restaurací měla nejspíš dost když pracovala jako servírka.
"Kim, musíme si promluvit."
"O čem?" zeptala se bez špetky zájmu.
"O Jessice." Musel jsem jí to vysvětlit.
"Film začíná."
"Ale Kim..."
"Dohoda zahrnuje i to, že spolu nebudem nic probírat, jasný?" konečně se na mě otočila, ale neměl jsem co oslavovat vzhledem k jejímu vražednýmu pohledu. "My dva spolu nemáme o čem mluvit. Jsem tady jen kvůli tomu, abys mě po dnešku nechal bejt."
Řekla to rozhodně a definitivně. Vrátila se očima k projekčnímu plátnu, nabrala si do pusy hrstku čokoládavýho popcornu a ignorovala mě.
Takže jsem sklapl. Měla pravdu. Už jen to, že se mnou šla byl z její strany dost velkej ústupek.
Ať jsem se snažil soustředit se na film sebevíc, nedokázal jsem to a pohledem se furt vracel ke Kim. Možná se mi to zdálo ale měl jsem pocit jakoby opěrky sedadel byly nabitý elektřinou, která mezi námi praskala i ve vzduchu.
Je hezká. Fakt je hezká. Možná by se mi líbila i bez tý výzvy. Není tak špatná, jak se snaží působit. Sice mě nenávidí ale i to je svým způsobem sexy.
Pohledem jsem zavadil o hodinky týpka vedle mně. 19:59.
Mohli bychom teď odejít. Já bych nesplnil podmínku – a v tom případě i prohrál – a Kim by snad pochopila, že mě fakt zajímá a není pro mě jenom další holka na seznamu. Mohla by mi dát druhou šanci. Mohli bychom začít nanovo s čistým štítem.
Mohl jsem to zastavit a odejít teď hned. Ale neudělal jsem to.
Čísla na displeji se změnila na 20:00. A teď už bylo pozdě.
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...