ALEX
"Josephine, počkej. Jenom chci vědět, že je v pohodě."
"Vážně? Tu noc napadení tě to moc nezajímalo a tenhle týden taky ne."
"Vím, že jsem udělal chybu. Neuběhla sekunda aniž bych toho litoval."
"Nebuď tak melodramatický." Vyšla ven ze školy a tím ukončila náš rozhovor.
"Furt ke mně něco cítí?" zařval jsem za ní a doufal, že odpoví.
"Jo," řekla. "Ale neboj, ona to bez tebe přežije. Přenese se přes to."
"Musíš mi s ní pomoct, Jo," prosil jsem.
"Dej mi chvilku na rozmyšlení. Hm... ne."
Tenhle rozhovor dopadl tragicky, takže jsem doufal, že ten s Kim skončí líp. Měli ji dneska propustit z nemocnice, ale problém byla Jo, která s ní teď bude 24/7.
Chris mi bude muset udělat laskavost a zdržet Jo někde jinde. Protáhl jsem se oknem dovnitř do Josephinina pokoje a zamířil ke Kim, která se ke mně otočila a skoro skončila na zemi.
"Odkdy seš tak vystrašená?"
"Debile, vyděsils mě. Myslela jsem, že to je..."
"Promiň." Neměl jsem si ji dobírat kvůli napadení, za který jsem vlastně mohl já.
"Jak se cítíš?"
"Dobře."
"Vím, že dobře ti není. Můžeš mi říct pravdu."
"Fajn, chceš slyšet pravdu? Cítím se ustrašená, zranitelná a slabá, přesně jaks říkal. Je tohle to cos chtěl slyšet?"
"Cože? Myslíš, že seš slabá? Ten útok, nezlomil tě. Jsi jedna z nejsilnějších lidi, co znám."
"To říkáš všem."
Podívala jsem se mi zpříma do očí a já najednou nemohl dýchat. Bylo tu moc horko a poznal jsem, že Kim je na tom stejně.
"Možná. Ale u tebe to myslím vážně."
Padly mezi námi zábrany takže jsem se k ní sklonil a přitiskl svoje rty k jejím. Cítil jsem intenzivní horko po celým těle. Na nic jinýho jsem nemohl myslet.
"Seš krásná," zašeptal jsem mezi nádechy.
"Počkej," odstrčila mě od sebe. "Je tohle furt ta výzva?"
"Ne," řekl jsem bez váhání. Nelhal jsem – řeknu Jasonovi, že končím. Vyhraje, ale bral bych cokoliv, abych mohl být s Kim.
"Skončilo to. Tohle, co je mezi námi teď, to je opravdový."
"Dobře." Položila mi svoje paže kolem krku a přitáhla se blíž. "V tom případě, myslím, že bys mě měl vzít na další film. Zítra."
Jemně jsem ji kousl do krku. "Cokoliv."
Všechno se v tuhle chvíli zastavilo. Byli jsme jen my dva, nic jinýho.
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...