ALEX
Spatřil jsem ji hned, jak vyšla zpoza školy. Vypadala naštvaně a asi si připravovala výhružnej proslov, ale když uviděla zápas v plným proudu, zarazilo ji to.
Rychle se však vzpamatovala, a přestože jsem odvrátil pohled, cítil jsem jak do mně zabodla svůj vražednej pohled.
"Vysvětli mi, co jako děláš. Hned," dožadovala se odpovědi, když se protlačila skrz nadšenej a rozjásanej dav.
Zvedl jsem ruku s Josephininým deníkem. "Jedno rande a je tvůj," řekl jsem svou cenu.
"Ty mě vydíráš?" zeptala se nevěřícně.
"Není to vydírání, jen výměnný obchod."
OK, bylo to vydírání, ale tohle znělo líp.
"Ty seš neskutečnej," zavrtěla hlavou. "Ve špatným slova smyslu."
"Ví vůbec Josephine, že máš její deník?"
"Jasně, že jo," protočila oči v sloup. "Je to moje best friendka. Fakt si myslíš, že bych jí ho ukradla?"
Ne, to jsem si nemyslel. Jen mi nedávalo smysl, jak se zrovna tyhle dvě mohly spolu začít bavit.
Jestli Kimberly byla nezvladatelná, impulzivní a bezcitná, Josephine tvořila její naprostý opak – hodná, na všechny milá a posedlá pravidly. Nosila mikiny a dlouhý blond vlasy měla vždycky stažený do culíku. Byla hezká, ale tak nějak nenápadně.
"Nemyslím, že..."
Přerušilo mě zvonění jejího iPhonu.
"To je matka. Zase se s otcem spletli a na tu akci jdou," mumlala si pro sebe. "Musím jít zpátky do práce.
"Počkej. Kde pracuješ? Hodím tě tam."
"Je ti 16, ne? Nemůžeš mít auto."
"Stejně jako ty motorku. Mám falešný doklady, tak chill."
"To je něco jinýho. A nezájem, čau."
Vylovil jsem z kapsy vlastní phone a vytočil Tylera. "Co se děje?"
"Kimberly zrovna odjela. Myslíš, že bys dokázal zjistit, kde pracuje?"
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...