ALEX
Sotva hodina skončila, oba dva se přestali křenit a vybuchli smíchy.
"Ani s tebou zatím nepromluvila a už tě nesnáší," zalykal se Jason mezi záchvaty.
"Vsadím všechny svoje prachy na to, že tě do zítřka zabije," přidal se Jason.
"Co ty a Josephine?" převedl jsem řeč jinam než je pohltila další vlna smíchu.
"Tyler mi to překazil. Místo ní jsem s Kayou Donnovanovou."
"Takže výměna," pochopil okamžitě Tyler.
"Dík, Tyi. Jak chceš přesvědčit Christiana, aby ti přenechal Kimberly?" otočil se Jason znova na mě.
"Ten s tím nebude souhlasit nikdy. Kimberly se mu líbila celej prvák."
Tyler vykulil oči. "Nekecej! Vždyť je ve stejným ročníku jako my, o rok níž. Myslel jsem, že pro Christiana jsou mladší holky tabu."
"Jsou, až na ni. Hele, nějak ho přesvědčím. Jestli vyhrajou dnešní zápas a nebude kvůli ničemu nasranej, bude snadný ho překecat."
"Hej, co je tamto?" zastavil nás Tyler při odchodu z učebny a ukázal na knihu vedle lavice Kimberly.
"Vypadá to jako deník," prohodil jsem k nim, když jsem ten sešit zvedl a prolistoval ho.
"Doprdele, to fakticky je její deník."
"Ona, že si vede deník?" Vyměnili si pochybovačný pohled. "Co v něm je?"
"Nějaký texty, nevim, asi skládá songy. A fotky."
"Nic víc? Jaký fotky?"
"Nevypadají jako její... počkat, poslechněte si tohle.Oficiálně jsem zblázněná do Christiana Vegy. Nechápu, co na něm Kim tak vadí, stejně jako na jeho bráchovi Alexovi. Ale je to tajemství, protože kdybych to Kim řekla, myslela by si, že jsem buď cvok nebo zrádce.
Patří Josephine," zklamaně jsem ho zaklapl a podal Jasonovi.
"Takže materiál na vydírání?"
"Možná. Uvidíme se na tribuně. Už vím, jak zařídit, aby tam byla."
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...