KIM
Následujících pár dnů mě Alex přestal pronásledovat na každým kroku, tak jsem myslela, že to vzdal.
Což byla chyba. Sama jsem přece věděla nejlíp, že on se nezastaví před ničím, jen aby dosáhl svýho cíle – donutit holku se do něj zamilovat a pak ji odkopnout a zlomit ji tím srdce.
Alex má ve zvyku objevit se vždycky ve špatnou chvíli na špatným místě. Stejně jako teď.
"Takže ke stolu 7, jahodový milkshake s extra posypem a šlehačkou, banánový split a čokoládový brownies."
Položila jsem jejich menu na stůl a odešla vyřídit objednávku dalšího otravnýho zákazníka.
"Můžu dostat karamelový frappuccino?"
"Co tu chceš? Ne, neodpovídej. Prostě vypadni. Mám práci."
Ještě čtyřicet minut. Tuhle práci jsem fakt nenáviděla, ale musím ji dělat, abych mohla splatit Jessičiny dluhy.
"Proč tu vůbec děláš? Jako servírka s mizerně nízkým platem? Jenom tvůj outfit je dražší – totiž byl by, kdybys ho nerozstříhala na kousky – než celej náš dům a to nejsme nějak chudí."
"Dělám to kvůli Jess, jasný?"
Na chvílí vypadal šokovaně. "Jessica... byla tvoje sestra?"
"Jo, vzpomínáš si na ni? Jessica si s tebou začala, i přesto že jsem ji tisíckrát varovala, aby to nedělala. Věřila, že našla pravou lásku svýho života a byla do tebe šíleně moc zamilovaná. Tys pak vyhrál výzvu a moji sestru odkopl jako všechny před ní. Jess pak měla deprese, dost silný. Řezala se, ale ani to jí nestačilo."
Byl zticha. Výborně.
"Takže si našla dealera drog, ale na konci se předávkovala. Pak už ten příběh znáš. Po škole kolovaly historky, kvůli čemu se asi zabila. Ale tys byl ten real důvod. A já teď musím jejímu dealerovi splatit všechny prachy, co Jess dluží. Takže doufám, že ze sebe máš radost, Alexi. Zničils víc životů, než já dokážu spočítat, včetně mýho."
"Kim, je mi to..."
"Aspoň jednou udělej něco dobrýho a vypadni odsud, jo? Zmiz z tohohle Milkshake baru a rovnou i z mýho života."
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...