kapitola 31

1.1K 55 0
                                    

ALEX
     "Seš idiot."
Tohle jsem slyšel za poslední hodinu tisíckrát. Ale měli všichni pravdu. Neměl jsem jí nic říkat.
"Neměls jí to říkat." Jason možná ovládal telepatii.
"Odkdy seš tak ufňukanej? No tak chlape, vzmuž se trochu a jdi to napravit. Hned."
"Momentálně mě nenávidí."
     "Kecy," připletl se do hovoru i Tyler. "Nenáviděla tě 15 let a to tě stejně nezastavilo. Odpustí ti. Jako všechny ostatní," poslední větu prohodil spíš k sobě než ke mně.
"Ani tady není."
"Je s Aidenem."
"Tak vidíš..." pak mi došlo, co zrovna řekl. "Počkat, cože? S Aidenem?"
     "Jo, viděl jsem je, jak spolu jdou do hudebny. Ruku v ruce. Je to dostatečná motivace?"
Já ho už nevnímal a rázoval do horního patra, kde je hudebna. Klidně ať mě Kim nenávidí, ale s Aidenem něco prostě nebylo v pohodě. Jako by něco tajil.
Rozrazil jsem dveře učebny a vpadl dovnitř.
"Aidene, musím s tebou mluvit... Kim? Ty seš tady sama?"
     "Co tu chceš?"
"Já... myslel jsem, že je tady s tebou Aiden."
"Evidentně není. A i kdyby jo, není to tvoje věc. Teď vypadni. Aspoň jednou udělej, co chci já a ne ty."
Hmátl jsem po klice, ale než jsem ji stiskl, v zámku zarachotilo a pak se ozvaly vzdalující se kroky.
"Tak vypadneš už?" Když uviděla můj vyraz, zarazila se. Co se stalo?"
"Jsme tu zamčený." Spolu. Sami.
"Doprdele."

bad coupleKde žijí příběhy. Začni objevovat