kapitola 17

1.5K 66 0
                                    

ALEX
"Kurva." Kolik toho slyšela? Asi dost, aby odpověděla.
"Alexi, je opilá," sykl ke mně Tyler. "Nebude si z toho nic pamatovat."
Jo, to je možná ten problém. Třeba nechci, aby zapomněla.
"Kim, můžu tě hodit domů?"
Vypadala, že bude souhlasit, ale pak jako vždycky našla záminku proč ne. "Odveze mě Jo."
"Jo už odjela," zalhal jsem.
"Tak klidně," řekla s větším nadšením, než jsem u ní kdy viděl. Byla fakt dost opilá.
A zítra mě bude nejspíš nenávidět. Ale to mě stejně nezastavilo.
"Kde bydlíš?" zeptal jsem se v autě.
Došlo mi, že se o tom Kim vlastně nikdy nezmínila. Byla často s Jo. Vlastně vždycky. Po škole jezdily spolu k Joseiným rodičům, aspoň Patrick tvrdil, že je tam viděl.
"Nechci domů."
"Cože?"
"Můj otec je egoistickej narcista a matka zase sebedestruktivní alkoholička. Nechci domů."
Tohle bylo zatím nejvíc, co mi o sobě kdy řekla. Ne že bych si to zasloužil, byla namol a já toho využil, abych z ní vytáhl další informace.
"Co tvůj brácha?"
"Justin a já spolu nevycházíme dobře. Vlastně... náš vztah je příšernej."
"Mrzí mě to." Cítil jsem, že bych měl říct ještě něco. "Neměl jsem s Gwen líbat jen kvůli tomu, abys žárlila."
"Taky jsem se líbala s Dereckem." Nevypadala, že by toho litovala.
S Dereckem? Zatnul jsem ruce v pěsti.
"Vystup si."
"Cože?"
"Vystup si." Jestli s ní budu ještě chvíli, neovládnu se a udělám pitomost. Třeba jí řeknu, že mě nezajímá, s kým vším se líbala a stejně s ní chci bejt.
Otevřela dveře a vyklopýtala z auta. Zabouchl jsem je, ale ještě předtím jsem k ní lhostejně prohodil: "Předtím jsem lhal. Jo je furt na party tak jí zavolej."
S tím jsem ji tam nechal a odjel.
Kurva. Praštil jsem do volantu. Jel jsem pár minut, než mi došlo, že jsem se zachoval jako pitomec, za kterýho mě měla.
Nejhorší večer. Otočil jsem to, abych napravil už zkažený, ale pletl jsem se.
Tohle bylo ještě horší. Byla pryč.

bad coupleKde žijí příběhy. Začni objevovat