kapitola 34

1.1K 45 0
                                    

KIM
"Nechceš ho aspoň vyslechnout?" nadhodila Jo nevinně.
"On tě k tomuhle donutil?"
"Co? Ne!"
"Tak tě podplatil?"
"Kim," povzdychla si, "vím že je to pro tebe s Alexem těžký ale musíš mít o mě tak špatný mínění?"
"Promiň," zamumlala jsem. "Jenom nevím, co mám dělat."
"Tak ti to řeknu já."
"Ne!" protestovala jsem. "Ne, ne, ne, ne, ne!" Vrtěla jsem hlavou.
"On toho fakt lituje. Chris říká, že nedělá nic jinýho než že vymýšlí plán, abys mu odpustila."
"To má dost blbý," odsekla jsem. "Promiň," dodala jsem znovu rychle, když jsem viděla její výraz. "Ale víš jaká podle všech jsem. Bezcitná, zlá a sobecká. A víš, co je nejhorší? Všechno je to pravda."
Jo mě vzala za ruku. "Není to pravda. Už ne."
"Takže sis to o mě předtím myslela i ty? Skvělý," zasmála jsem se bez špetky humoru.
"Ne, vždycky jsem tě měla ráda. Upřímně ráda. Už deset let seš moje nej kámoška a nikdy mi nezáleželo na tom, co o tobě říkají ostatní. Jenom ses od tý doby, cos začala chodit s Alexem, změnila. Seš milejší ale hlavně šťastná. Nechci, abys to zahodila kvůli omylu. Dej mu šanci."
"Díky, Josie."
"Vyslechneš ho? Kvůli mně?"
Nedokázala jsem jí říct ne, přestože jsem nic jinýho nechtěla víc. "Fajn," svolila jsem nakonec. "Vyslechnu si jeho verzi příběhu. Ale abys věděla, tak z toho fakt nejsem nadšená a dělám to jenom kvůli tobě."
"Udělej to kvůli sobě."
Její mobil zapípal a Jo si přečetla zprávu.
"Musím už jít," řekla ale tvářila se divně.
"Je všechno v pohodě?" zeptala jsem se úzkostně.
"Jo," přitakala i když vypadala myšlenkami úplně jinde. "Jasně, všechno v pohodě. Musím jít. Promluv si s ním brzo."
S tímhle mi rozpačitě zamávala a já nechápavě zírala na dveře, kterými zrovna odešla.
Zazvonil mi mobil, tak jsem doufala, že to je Jo, kde vysvětluje její náhlý divný chování. Ale nebyla to ona.

Aiden: Dlouho jsem těm neviděl. Dáme kafe a pokec?"

Má pravdu. Ráda Aidena uvidím a hlavně ocenim cokoli, co odloží rozhovor s Al... s ním.

Já: Jasně, za 10min jsem v Milkshake baru.

Záležitost Alex do zítřka počká.

bad coupleKde žijí příběhy. Začni objevovat