kapitola 7

2.2K 78 0
                                    

ALEX
     To snad nemyslela vážně. Vyšel jsem z Milkshake baru na parkoviště, aby se Kim trochu uklidnila. Sice jsem Jessicu nechal, ale nemohla mě přece vinit z toho, že se zabila, ne? Mohla mít milion jinejch důvodů.
     Ale neměla. Přestože jsem nechtěl, dávalo to smysl. Jessica to udělala jen pár dnů po našem rozchodu. Ten ani nebyl třeba, protože jsme spolu vlastně oficiálně nechodili.
     Až teď mi došlo, že Jessica je – byla – taky Evansová. Nikdy mě to nenapadlo, nikdy se o sestře nezmínila. A podobný si taky nebyly. Jessica byla blondýnka, měla snědou opálenou pleť zatímco Kim ji má olivovou. A nevzpomínám si, že bych je ve škole kdy viděl spolu mluvit.
     "Alexi," na rameno mi dopadla něčí ruka a já se otočil. "Má poškozenou motorku, zařídil jsem to. A co jsem slyšel, dneska bude s Josephine. Bus k nim nejezdí, bude muset jet s tebou, jestli tam chce přijet ještě dneska."
     "Dík, Patricku."
"Pohoda, brácho. Jak to s ní jde?"
"Mizerně," řekl jsem upřímně. Tohle bych Jasonovi nikdy nepřiznal, na to byl moc soutěživej a sabotoval by mou výzvu.
     "Jestli tě to utěší, Jason zatím neměl šanci s Josie ani promluvit."
     "Jo, náš první hovor s Kim taky nebyl žádná sláva. Obvinila mě ze sebevraždy její sestry."
Než se Patrick stihl zeptat na něco dalšího, Kim vyšla ven.
     "Musím jít. Ještě jednou dík za tu motorku."
"Alexi!" křikl za mnou. "Hodně štěstí."
     Jo, štěstí budu potřebovat. Hra právě začíná, Kimberly.

bad coupleKde žijí příběhy. Začni objevovat