KIM
"Co to má do hajzlu znamenat?"
Odtrhla jsem se od Daniela a otočila se k Alexovi.
"Nechápu, proč tak zuříš a vyšiluješ. Nechodíme spolu. Sakra, vždyť my se ani nedokážeme normálně bavit bez hádky."
"Můžem si promluvit?"
Možná to řekl jako otázku, ale žádost to rozhodně nebyla.
Daniel mě rukou zarazil v pohybu. "To je dobrý," uklidnila jsem ho. "Za chvíli jsem zpátky."
"Co tu vůbec děláš?"
"Je tu můj brácha." Vypadal přesvědčivě, ale poznala jsem, že lže.
"Ty mě stalkuješ?"
"N... možná," připustil nakonec. "Vlastně jsem tě chtěl někam pozvat. Dlužíš mi to za dnešní záchranu."
"Takže tohle je tvoje taktika balení? Vydírání?" můj hlas zněl bohužel jemněji než jsem zamýšlela a on to zaregistroval.
"Ne," přitáhl mě k sobě. "Tohle je moje taktika balení jen u tebe. U ostatních stačí můj šarm."
"Dost si věříš."
"V pátek. Vyzvednu tě v sedm. A Kim? Vsechno nejlepší."
Pak mi věnoval letmý polibek na rty a odešel.
Jen jsem tam stála a dívala se za ním. Líbilo se mi to. Zatraceně, on se mi líbil. Zbláznila jsem se? Blázni o svý příčetnosti ale nepochybujou, ne?
Už kvůli Jess mi bylo jasný, že si s ním nechci... totiž nemůžu nic začínat. Aspoň tohle pro ni můžu udělat, když jsem ji nedokázala ochránit.
Navíc určitě všichni ví, že jsem jen další položka na jeho seznamu holek, který chce dostat. Nebudu mu dělat trofej.
Zničehonic se vedle mně zjevila Jo.
"Kim, co se stalo? Daniel mi řekl, žes zmizela s Alexem a už je to..."
Když uviděla můj výraz, zarazila se.
"Řekni mi všechno."
"Alex... mě zrovna pozval na rande."
"Řeklas doufám, že ne?" Když postřehla můj výraz, zaklela.
"Jsi namol. Nevíš, co plácáš, že jo? Vždyť před 2 hodinama jsi ho z celýho srdce nesnášela. Zítra mu řekneš, že nemáš zájem. Střízlivá."
"Asi máš pravdu," souhlasila jsem. Jen asi.
Fakt jsem uvažovala o tom, že půjdu ven s Alexem i přesto, že vím, že jsem pro něho jen výzva?
Proboha, potřebuju dalšího panáka.
ČTEŠ
bad couple
RomanceOna - zlá, egoistická, bezcitná a zlomená. On - arogantní, bezohledný, s pověstí bad boye. Přestože sebou oba dva opovrhují, osud je dal dohromady. Nebo spíš sázka. Měli by se nenávidět. Ale v lásce pravidla nefungujou a srdci poroučit nelze. Aspoň...