FIRST LOVE(41)(Z+U)

4.5K 358 56
                                    

''ဘာလို႔လဲ...! ရုတ္တရက္ၾကီး မင္းရဲ႕မဂၤလာပြဲကိုဖ်က္ျပီး ငါ့ကိုဒီေခၚလာရတ႔ဲအေၾကာင္းရင္းက ဘာလဲ??? ဘာေၾကာင့္လဲ!! ေျဖေလ Kim Jongin...! ဘာလို႔လဲ..! ဘာလို႔လဲ!!!! အရူးရဲ႕!!!''

''စိတ္ေလ်ာ႔ပါ ငယ္ရယ္...! ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္...! မင္းအရမ္းပင္ပန္းေနပါျပီ... စိတ္ကိုေလ်ာ႔လိုက္ပါေနာ္... ကိုယ္မွားပါတယ္... ငယ္႔ကို ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္... ငယ္ေနမေကာင္းဘူးေလ...! မငိုပါနဲ႔သည္းငယ္ရယ္...ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္... ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ ငယ္...''

စိတ္ရိွတိုင္း သူ႔ကို ေအာ္ဟစ္ထုရိုက္ေသာင္းက်န္း ရိႈက္ငိုေနသည့္ ငယ့္ရဲ႕ကိုယ္ေလးကို ရင္ခြင္ထဲအတင္းဆြဲဖက္ျပီး ႏွစ္သိမ္႔ေပးေနမိသည္။

ငယ္က အစပိုင္းမွာ ရုန္းရင္းဆန္ခတ္လုပ္ေပမ႔ဲ ေနာက္ပိုင္းေတာ႔ သူ႔ရဲ့အတင္းအၾကပ္ဖက္ထားမႈေၾကာင္႔ အားမတန္မာန္ေလ်ွာ႔လိုက္၍ထင္ ျငိမ္က်သြားကာ ခ်ံဳးပြဲခ် ရိႈက္ငိုေနခ႔ဲပါေတာ႔သည္။

ေနာက္ထပ္ ေနာက္ထပ္ မင္းရဲ႕မ်က္ရည္ေတြ မက်ရေစရေတာ႔ပါဘူး ငယ္ရယ္...

မက်ေစရေတာ႔ပါဘူး...ကိုယ္ ကတိေပးပါတယ္... ကိုယ့္သည္းငယ္ရယ္...

°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

ေအာက္ဆီဂ်င္ ပိုက္တပ္ျပီး အသက္လုရွဴေနရသည့္Ommaက သူေရာက္လာသည္ကိုပင္ မသိႏိုင္ေတာ႔...

''ဘယ္...ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ မမ! Omma...Omma...''

''နင္တို႔မ်က္ႏွာ ငါမၾကည့္ခ်င္ဘူး Oh Sehun!! ေအး...! အ႔ဲဒီလိုပဲ အေမလည္း နင္႔မ်က္ႏွာကိုၾကည့္ခ်င္မွာမဟုတ္ဘူးလို႔ ငါထင္တယ္...! နင္တို႔ျပန္ၾကပါေတာ႔...''

အျပင္ဘက္မွာ ေရခပ္ျပီး ျပန္လာသည့္ အစ္မျဖစ္သူက သူတို႔ကိုေတြ႔သည္ႏွင္႔ တူးတူးခါးခါးေမာင္းထုတ္ပါသည္။

''မဟုတ္ဘူး...! ငါေတာင္းပန္ပါတယ္... ငါရွင္းျပ''

''သြားပါေတာ႔...! ငါတို႔မိသားစုကို ဘယ္ေတာ႔မွ မဆက္သြယ္ပါနဲ႔ေတာ႔...! နင္႔ဘဝနဲ႔နင္ ေပ်ာ္သလိုေနေတာ႔ Oh Sehun...''

''နင္တို႔ထင္သလိုမဟုတ္...''

''နင္႔ကိုသြားေတာ႔လို႔ ငါေျပာေနတယ္ေလ...! နင္ေရာ နင္႔ေကာင္ေရာ ငါတို႔မိသားစုနဲ႔ ဘယ္ေတာ႔မွ လာမပတ္သက္ပါနဲ႔... အခုခ်က္ခ်င္းနင္တို႔ထြက္မသြားရင္ ငါေဆးရုံရဲ႕လံုျခံဳေရးကိုေခၚရလိမ္႔မယ္...''

First Love(completed)Where stories live. Discover now