Kim Jonginက သူ႔အနားဇြတ္ကပ္လာျပီး သူ႔ကိုထိုင္ခုံေပၚ လွဲခ်ကာ ရုန္းမရေအာင္ အေပၚမွတက္ဖိထားပါသည္။''မင္း...မင္း...ဘာလုပ္တာလဲ Kim Jongin...! ဖယ္စမ္း...''
''လြမ္းလိုက္တာ ငယ္ရယ္....''
''ဖယ္လို႔ ငါေျပာေနတယ္ေလ... Kim Jongin...''
ကိုယ္ေပၚမွာဖိထားတ႔ဲ Kim Jonginကို တြန္းခ်လိုက္ျပီး ေဒါသတၾကီး ထိုင္ရာမွမတ္တပ္ရပ္လိုက္ပါသည္။
''မင္းဘာျဖစ္ေနတာလဲ...! ဘာျဖစ္ခ်င္ေနတာလဲ Kim Jongin...''
ေဒါသစိတ္ေၾကာင္႔ သူ႔တစ္ကိုယ္လံုး တဆတ္ဆတ္တုန္ေနသည္။
''ေဟး....စိတ္ေလ်ာ႔...စိတ္ေလ်ာ႔ငယ္...! Sorry..! Sorry.... ကိုယ္က ဒီအတိုင္း မင္းကို စ'လိုက္တာပါ...''
သူ႔အေျခအေနကို ရိပ္စားမိသြားတ႔ဲ Kim Jonginက လက္ႏွစ္ဘက္ကိုေျမာက္ျပီး ေနာက္ဆုတ္ေပးသည္။
''ေျပာ...ေျပာ...! ငယ္ကိုယ္႔ကိုလာေတြ႔တာ...! ကိုယ္ဘာကူညီရမလဲ...''
''ငါလက္ထပ္ေတာ႔မယ္...''
''……………''
''ေနာက္တစ္ပတ္ တနဂၤေႏြေန႔ ငါလက္ထပ္ေတာ႔မယ္...''
''ဘာလို႔လဲ...''
''………………''
''ဘာလို႔လဲ..! ဘာလို႔ရုတ္တရက္ၾကီးလဲ ငယ္ရယ္...! ဟြန္?''
''ငါ႔ဘဝအတြက္ အေကာင္းဆုံးျဖစ္မ႔ဲအရာကို ငါေရြးျခယ္တာ အေၾကာင္းျပခ်က္လိုေသးလား Kim Jongin...တကယ္လို႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ေပးခ႔ဲ႔ဲရင္ေတာင္ ငါအေၾကာင္းျပခ်က္ေပးရမ႔ဲသူက မင္းဘယ္ေတာ႔မွျဖစ္မွာမဟုတ္ဘူး..!''
''အဟက္! မင္းကငါ့အနားက အ႔ဲဒီေလာက္ထြက္သြားခ်င္ေနတာလား...! ငါနဲ႔ ေတာ္ေတာ္သူစိမ္းျဖစ္ခ်င္ေနတာလား ဟုတ္လား? ငါ့ကို အ႔ဲဒီေလာက္မုန္းေနတာလား Oh Sehun...''
''……………''
သူ႔ပခံုးကို ကိုင္ေဆာင္႔ျပီးေမးေနတ႔ဲ Kim Jonginက သူ႔ကို အားမလိုအားမရျဖစ္ေနတ႔ဲပုံပင္...
''ေျဖစမ္းပါငယ္ရယ္...! ငါ့အနားက မင္းထြက္သြားခ်င္တာ သူစိမ္းျဖစ္ခ်င္တာက Baekhyunနာက်င္မွာ စိုးရိမ္ေနတာမလား...''