FIRST LOVE(20)(Z+U)

2.7K 312 48
                                    

Ring......Ring......

''ဟဲလို! သားBaek...''

''ေလးငယ္....အဟင္႔...ဟင္႔....ဟင္႔..... ကြ်န္ေတာ္ေသခ်င္တယ္ ေလးငယ္ရယ္..! ကြ်န္ေတာ္တကယ္ေသေတာ႔မွာ....အဟင္႔...ဟင္႔....ဟင့္....''

°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

တူေတာ္ေမာင္ရဲ႕ ဝမ္းနည္းပက္လက္ငိုရိႈက္သံက သူ႔နားထဲမွာ အျပန္ျပန္အလွန္လွန္ ပ႔ဲတင္ထပ္ေနသည္။

ေန႔ခင္းေၾကာင္ေတာင္ ေသာက္ထားရေလာက္ေအာင္ ဘာေတြစိတ္ညစ္စရာရိွေနမွန္းမသိ...

Sweet Blackဆိုသည့္ Barအနီး ကားကိုကပ္ရပ္လိုက္ကာ အထဲဝင္လာခ႔ဲပါသည္။

ေတြ႔လိုက္ပါျပီ အေမွာင္ေထာင္႔စားပြဲေလးမွာ ေမွာက္ေနသည့္ သားBaek...

''ေဟး...သားBaek..! ေလးငယ္ေရာက္ျပီ ျပန္ၾကရေအာင္ေနာ္...''

ပခံုးေလးကို ပုတ္ျပီးႏိႈးလိုက္သည့္ သားBaekက ရီေဝစင္းက်ေနသည့္ အၾကည့္နဲ႔ သူ႔ကိုေမာ႔ၾကည့္ပါသည္။

''ေလးငယ္....! အဟင္႔...ဟင္႔....ဟင္႔....''

သူ႔ရင္ခြင္ထဲကို ကေလးတစ္ေယာက္လို တိုးဝင္ဖက္တြယ္လာသည့္သားBaekက ကြဲက်ခါနီးအက္ရာေပးေနတ႔ဲ ေၾကြရုပ္ကေလးႏွယ္...

''ကြ်န္ေတာ္ ဘာအမွားလုပ္မိလဲ ေလးငယ္...! ဘာေတြလိုအပ္ခ်က္ရိွေနလို႔လဲ...! ဘာေတြမျပည့္စုံေနလို႔လဲ...''

သားBaekေျပာေနသည့္အရာေတြက အဆက္အစပ္မရိွ ဘာေတြေျပာေနမွန္းမသိ...

''အဆင္ေျပသြားမွာပါ ကေလးရယ္...! အရာအားလံုး အဆင္ေျပသြားမွာပါ..! အိမ္ျပန္ျပီး ခဏနားလိုက္ ျပန္ႏိူးလာရင္ အားလံုး အဆင္ေျပသြားလိမ္႔မယ္ ကေလးရယ္...''

''ဦး...ဦး...မွာ ခ်စ္ရမ႔ဲသူရိွတယ္တဲ႔ ေလးငယ္...! အဟင္႔...ဟင္႔...ဟင္႔....ဟင္႔...''

''ဘယ္လို သားBaek...! ''

''ဟုတ္တယ္...!  ကြ်န္ေတာ္႔ကို လမ္းခြဲၾကရေအာင္တ႔ဲ...! ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္က ဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္ဘူးတ႔ဲ.... ကြ်န္ေတာ္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ ေလးငယ္...! ကြ်န္ေတာ္က ဦးကို ရူးေအာင္ခ်စ္တာ...! ကြ်န္ေတာ႔ဘဝမွာ ဦး...မရိွပဲ အသက္မရွင္ႏိုင္ဘူး...! ကြ်န္ေတာ္ေသသြားလိမ္႔မယ္...! ကြ်န္ေတာ္ေသခ်င္တယ္ ေလးငယ္ရယ္...အဟင္႔...ဟင္႔...ဟင္႔...!''

First Love(completed)Where stories live. Discover now