Dankwoord

732 55 10
                                    

Voor al wie mijn hele boek heeft uit gelezen en bij dit hoofdstuk is beland, bedankt!! Zonder jullie had ik dit boek nooit tot zijn einde kunnen brengen. Sommige mensen denken dat het mij niks uit maakt als ze reageren, of mij een privé bericht sturen. Omdat ik best veel reacties en berichten krijg denken ze vaak dat ik niet antwoord, of het niet lees. Ik lees alles, van iedereen. Als je mij een privé bericht stuurt, stuur ik er altijd eentje terug. Zonder de mensen die dit lezen zou ik niks zijn, dus jullie verdienen het. Ook vind ik het echt super leuk om een bericht te lezen van iemand die helemaal in mijn boek zit gedoken. Het doet me altijd weer goed om te lezen dat jullie het leuk vinden. Ik heb er erg van genoten om dit boek te schrijven, ondanks het minder leuke eind. Ik voelde gewoon dat het zo moest aflopen, sorry daarvoor. Ik hoop dat ik wel veel dingen in de epiloog heb kunnen goedmaken. De epiloog ben ik lang mee bezig geweest en vind het ook een goede afsluiting. Ik bedank jullie nogmaals voor het lezen van mijn boek. Elk van jullie afzonderlijk is echt een topper! Ik kan het niet genoeg zeggen, jullie zijn de beste!!

Nu was dit niet mijn laatste boek! Ik heb er net, drie seconde geleden, een nieuw boek opgezet!! Ik zou het echt geweldig vinden als jullie een kijkje gingen nemen bij dat boek en misschien wel lezen! Hopelijk vinden jullie het een leuk boek en gaat dat boek ook weer zo ontzettend veel lezers krijgen! Link zal ik bij de reacties plaatsen :D 

Ik hou van jullie allemaal!! 

x

Stay with meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu