Κεφάλαιο 16

19 2 0
                                    

Είχε πάει απόγευμα όταν έφυγαν από το νοσοκομείο και κατευθύνθηκαν προς την ψυχιατρική κλινική, να επισκεφτούν την μητέρα της Άρτεμις. Και οι δύο σιωπηλοί και χαμένοι στην άβυσσο, με τόσα πολλά να τους απασχολούν, με τόσα πολλά να βαραίνουν τις ψυχές τους.

Μπήκαν μέσα στην κλινική και η Άρτεμις ένιωσε να ζει ένα ντεζαβού από την τελευταία φορά που είχε πάει να επισκεφτεί τη μητέρα της κάνοντας σκηνή στην γραμματέα για να καταφέρει να τη δει . Σήμερα ευτυχώς ήταν πιο απλά τα πράγματα σε σχέση με την τελευταία φορά, την παρέπεμψαν κατευθείαν στον γιατρό που είχε πάρει τη θέση του Άλκη και ήταν υπεύθυνος για την μητέρα της αυτό το διάστημα. Ήταν ένας κύριος γύρω στα εξήντα, που έδειχνε ακόμα μεγαλύτερος, με βλοσυρό και επικριτικό βλέμμα. Πότε δεν το συμπάθησε η Άρτεμις, τον ήξερε χρόνια, είχε τύχει και στο παρελθόν να αναλάβει την μητέρα της. Πάντα της φαινόταν αδιάφορος και μη συνεργάσιμος, αναλωνόταν στο να φλυαρεί για την ψυχιατρική επιστήμη και να μακρυγορεί άνευ λόγου για την απάθεια της σημερινής νεολαίας ως προς τους γονείς και πρεσβυτέρους τους.

Με μεγάλη δυσφορία κατευθύνθηκαν προς το γραφείο του, μόλις μπήκαν μέσα εκείνος έσπευσε να την χαιρετήσει και μόλις κατάλαβε ότι δεν θα ανεχόταν τυπικότητες και ανούσιες κουβέντες, μπήκε στο θέμα.

"Η μητέρα σου, όπως γνωρίζεις, είναι ακόμα σε κατάσταση σοκ. Δεν θέλει να αλληλεπιδρά με κανέναν ακόμα και το προσωπικό είναι δύσκολο να έρθει σε επαφή μαζί της, παρόλο που έχει τις αισθήσεις της. Η αγωγή της είναι πολύ πιο δυνατή πλέον και η ανάρρωση της πολύ πιο δύσκολη. Δεν έχει βιώσει ξανά τέτοιο επεισόδιο όσα χρόνια είναι μαζί μας." τους είπε προσπαθώντας να φανεί ότι την συμπονούσε, αλλά ήταν τόσο υποκριτική η υπερπροσπάθεια του που ο οποιοσδήποτε θα καταλάβαινε ότι δεν τον ενδιαφέρει το θέμα και απλά παίζει το ρόλο του, όλο αυτό έκανε την Αρτέμη να αηδιάζει. Ήταν υπερβολικά φορτισμένη για να ανεχτεί οποιαδήποτε παράφωνη συμπεριφορά. Τον διέκοψε λοιπόν κρατώντας με τα χίλια ζόρια την ψυχραιμία της.

"Τα γνωρίζω όλα αυτά. Θα ήθελα να την δω τώρα" του πέταξε και οι λέξεις έβγαιναν με δυσκολία ήρεμες από το στόμα της.

"Δεν θα το συνιστούσα, έμαθα ότι την τελευταία φορά είχαμε επεισόδιο παροξυσμού με την παρουσία σου", της απάντησε ψυχρά και βλοσυρά.

"Δεν το διαπραγματεύομαι, απαιτώ να δω την μητέρα μου" δεν άντεχε να τον ακούει, σηκώθηκε όρθια και ήταν έτοιμη για καυγά.

Πορφυρά ΌνειραWhere stories live. Discover now