Kurt ve Arslan Timi teröristlerden önce bölgeye gelmiş son bir kez daha planın üzerinden geçmişlerdi. Saniyeler dakikaları; dakikalar saatleri kovalarken sonunda zaman gelmişti. Gözcülük yapan Kerem, aracın yaklaştığını haber verdiği an Olca yola indi ve yolun ortasına adeta cansız bir beden gibi uzandı. Amaçta cansız olduğuna inandırmaktı zaten. Etrafa bir çantanın içindeki ıvır zıvırları dağıtmış ve boş bir cüzdanı da öylece atmışlardı. Böylece bir pusudan çok gaspa uğramış bir kadın yatıyordu yerde. Fazla uzakta olmayan aracın sesi yaklaşırken askerler pusudaydı. Sonunda araç görüldü arkası sandıklı olan küçük bir pikaptı bu. Sürücü koltuğunda tek bir kişi vardı arka sandık kısmında ise altı kadın ve iki silahlı terörist bulunuyordu. Bir kaç dakika sonra aracın sürücü koltuğunda oturan şoför yerde yatan Olca'yı gördü. Ve geri sayım başladı.
00.09.59
Olca'yı gören şoför kendi kendine söylendi.
" Bu kim ya? N'olmuş orda?" Aracı durdurarak inip yerde yatan bedene yaklaştı. O sırada aracın durmuş olmasıyla arkadaki iki teröristte kendi aralarında konuşmaya başladı." N'oldu? Niye durduk şimdi?"
" Ne bileyim önüne hayvan falan çıkmıştır belki."
Şoför Olca'ya doğru eğilip nefesini kontrol ederken Olca elinde tuttuğu iğneyi adama batırdı. İğnenin batmasıyla bayılan adamla ilk hedef etkisiz hale gelmiş oldu.
Hala arabada duran teröristler bekleyişten sıkılmış olacaktı ki birisi dayanamayıp:" Ben gidip bir bakayım." Dedi diğeri ise onu sadece başıyla onayladı. Adam araçtan inip şoföre seslenmeye başladı.
" Heval nerdesin? Niye durduk?" Adam aracın arkasından öne doğru yaklaştığında yerde yan yana yatan Olca ve şoförü görünce çatılan kaşlarıyla:
" N'oluyor lan burda?" Diyerek temkinli adımlarla onlara yaklaşıp yerde yatan arkadaşının nabzını kontrol etmek için bileğine uzandığında Olca aynı iğneyi bu kez de ikinci gelen adama sapladı. Anında bayılan adamın ardından Olca ayağa kalkıp araca yaklaştı.
Geri sayım
00.05.46Hâlâ aracın içinde olan adamda az önceki arkadaşı gibi bu bekleyişten rahatsız olup kadınlara dönerek:
" Bana bakın sesinizi çıkartmadan oturun burada. Yoksa acımam vururum hepinizi." Diyerek bir tehdit savurup araçtan aşağıya indi. Tam aracın önüne doğru gitmek için aracın köşesinden dönmüştü ki Olca'yla göz göze geldi. Adamın bir anlık şaşkınlığına karşılık olarak Olca'nın yüzünde kocaman bir sırıtış vardı. Adam daha sesini çıkartamadan Olca elindeki iğneyi karşısındaki adamın boynuna sapladı ve dudaklarından fısıltı şeklinde şu cümle döküldü.
" Kötü uykular."
Ardından, nöbet tutanlar hariç, pusudaki askerlerde Olca'nın yanına geldi. Ayrıca kadınları almak için iki aracı da oraya çekmişlerdi. Olca direkt Kerem'e odaklanıp:
" Kerem?" Dedi. Kerem onu çoktan anlamış ve hemen cevap vermişti.
" Tamı tamına 9 dakika 12 saniye komutanım."
" Çok iyi. Şimdi de yarım saatimiz var."
Arslan timinden Selçuk teröristlerin aracına yönelerek kapıyı açtı. Kapının açılmasıyla içindeki kadınlar korkuyla bağrışıp ellerini yüzlerine siper ettiler. Bunun üzerine Selçuk:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Timi : Doğu'da Hayat
ActionRuhu olmayan... Acıyı hissetmeyen... Donuk bakışlı... Kalbinde sadece VATAN aşkı olan... Askerlerine değer veren bir kadın ve hiç bitmeyen görevler ve tuzaklar... (Kitabın tanıtım vidyosuna biomdan ulaşabilirsiniz:))