Deo 1
Jutro je 1. dana drugog polugodišta. Probudila sam se, obukla i spremila sve za školu. Sišla sam dole i videla mamu kako gleda TV🖥.
Mama: Dobro jutro.
Ja: Dobro jutro. Moram da požurim. Treba da se nađem sa Lukom, idemo zajedno u školu.-rekla sam užurbano
Mama: Okej. Šta želiš za doručak?
Ja: Mogu pahuljice?
Mama: Važi, za dva minuta će biti spremno. Idi po stvari, pa dođi biće gotovo do tad.
Ja: Važi.
Otišla sam po stvari i došla na doručak. Kad sam doručkovala krenula sam da se nađem sa Lukom. 7.30: našli smo se kod istog mesta kao i uvek. Krenuli smo u školu. Časovi poslčinju u 8.00, a nama treba 10 min, tako da stižemo na vreme.
8.00: zvonilo je za prvi čas: Biologija-kod razredne.
Ušli smo. Sedim sa Lukom na svim predmetima jer oboje baš i ne gotivimo nikoga iz odeljenja.
Razredna: Dobar dan deco!
Svi: Dobar dan razredna!
Razredna: Nadam se da ste se odmorili na raspustu.
Svi: Jesmo!
Razredna: Super! Mi ćemo u ovo polugodište ući sa novim učenikom.-pokazala je rukom na plavušana u zadnjoj klupi. „Baš je sladak" pomislila sam.
Dečak: Zdravo, ja sam Petar.
Razredna: Pošto je Petar nov, pitala sam se da li bi neko mogao da mu pokaže školu.
Ja(podigla sam ruku kao iz topa): Mogu ja razredna?
Razredna: Naravno, Anđela.
Ustala sam i stala pored razredne.
Razredna: možete odmah, pošto ionako danas nećemo raditi ništa, a i bolje da ne bude gužva.