Nina
Želja mi se ostvarila po prvi put-Dušana više nije bilo u kući kada sam se vratila. Sve će se, nadam se, vratiti u normalu kada se Vanesa bude vratila. Trebalo bi da sutra oko četiri po podne stigne već u Beograd. Volela bih da je ona sada ovde, i da joj mogu reći o svemu. Volela bih da mi ona pomogne da pronađem tatu. Volela bih da ga vidim. Znam da ona ima moć da to učini za mene. Nemanja se smesti do mene i ponovo promeni kanal na televizoru. Uzdahnem. Zaustim da mu napravim primedbu ali odustanem od toga. Koga ja lažem? Jučerašnji dan je bio previše dosadan jer nismo pričali. Iako se prepiremo sve vreme, bolje je i tako, nego da od njega dobijam samo ravnodušnost.
,,Kako si?" On slomi tišinu njegovim glasom.
,,Odlično sam." Odgovorim ironično.
,,Ova subota nije mogla gore proći."
Nemanja se zakašlje te sedne za jedno mesto bliže meni.
,,Čuo sam da te je poljubio."
Klimnem glavom.
,,Jeste." Srce mi zalupa zbog njegovog pogleda koji ne sluti da skloni. Za razliku od njega, nijednom nisam okrenula glavu ka njemu. Nije da ne želim, samo ne mogu.
,,Šta misliš o Dušanu?"
Izvijem obrve.
,,Ti si beše rekao da ne želiš više da pričamo, a ni da se viđamo. Šta se desilo pa se u tebi probudila želja za razgovorom?"
,,Menjaš temu." Pobuni se on. ,,Da li ti se dopada Dušan?"
Prevrnem očima i okrenem se prema njemu.
,,Šta se to tebe tiče?" Nasmejano upitam provocirajući ga.
,,Tiče me se jer mi je drug."
,,Oh, a pitaš kao da ja smišljam plan da ga silujem dok to zapravo on planira."
Prekrstim ruke na grudima i napućim usne.
,,I? Nisi mi ništa rekla." On nastoji na tome da mu odgovorim.
,,Pa, simpatičan je..."
,,On je veoma loš po tebe." Prekine me pametujući mi. ,,Promeni mišljenje o njemu."
,,Zar nisi nastojao na tome da me smuvaš s njim?"
,,To je on nastojao, ne ja. I dalje stoji na tome." Počne on da se opravdava.
,,Dobro." Odgovorim te promenim kanal u međuvremenu.
,,Šta dobro? Nina? Šta je tu dobro."
,,Dragi, koji ti problem imaš sa mnom?Rekla sam ti da mi je simpatičan i to je sve."
Odmerim ga. ,,Uostalom. Šta radiš ovde? Zar ne bi trebalo da si u klubu s nekom novom fuljom?"
,,Mrzi me da idem večeras u grad. Nisam raspoložen za klub."
,,Čudno. Uglavnom jesi."
,,Pa, večeras nisam."
YOU ARE READING
Možda si to ti (Završena)
RomanceKada su nepravedno osudili njenog oca na petnaest godina zatvora, Nina Nikolić, bez preostale porodice i rođaka koji bi je želeli, nije imala nijedan svetli put osim doma, koji zapravo nije najsjajniji. Nije zamišljala tako opak život sa samo trinae...