60. deo

2.4K 154 9
                                    

,,Šta si joj tačno rekla da se bacila na mene tako ljuto i agresivno?" Od ranog jutra Nemanja je pokušavao da izvuče iz mene odgovore na pitanja koje nisam imala.
,,Nije do mene to što te je napala riba."
,,Nina." Procedio je kroz zube. ,,Rekla mi je da si joj ti rekla da pokupi stvari i da ode."
Klimnula sam glavom sminkajući se pred ogledalom u hodniku. ,,Tako je. Jeste da sam prva bila gruba prema njoj ali mi je ona uzvratila i još me je uhvatila za rame. Hm, rekla je da sam gruba a ja sam joj rekla da ode ako joj se nešto ne sviđa."
Zatvorila sam maskaru i ubacila je u ranac. ,,A ta mala prepirka ne bi trebalo da je toliko dotiče. Koga briga, Nemanja? Ionako ih menjaš kao čarape."
Uzela sam jaknu sa čiviluka i ogrnula se njome.
,,Ukoliko ti se ona dopala onda ispravi stvari s njom dok nije kasno." Kazala sam mu smirenim tonom i izašla iz kuće ne sačekavši njegov odgovor.
,,Čini mi se da idemo zajedno?!" Povikao je zaustavivši me nasred puta. Stao je ispred mene zagradivši mi put.
,,Idemo zajedno." Rekao je ponovo.
,,Dobro." Odgovorila sam skinuvši ranac sa ramena.

Kola su već bila zagrejana kada smo ušli u njih. Zakopčala sam pojas i osmehnula se uživajući u toploti.
,,Što se tiče nje..." Ponovo je započeo istu temu. Uključila sam radio i pojačala muziku. ,,Da li te je iritirala jer si kojim slučajem ljubomorna?"
Podigla sam obrve i ošinula ga pogledom.
,,Nikada nisam bila ljubomorna na kurve i lake devojke, a niti sam to sada."
Odgovorila sam odlučno. On je zaćutao nakon toga i usresredio se na put.

Par puta tokom vožnje uhvatila sam ga kako me gleda te bi on odmah skretao pogled. Udahnula bih nakon toga i ubedila sebe da to ignorišem.
,,Oh, odlično, ima još pola sata do čaša." Prokomentarisala sam gledajući ekran na telefonu.
,,Šta planiraš da radiš za to vreme?"
Nasmešila sam se.
,,Da budem sa Strahinjom." Zajedljivo sam odgovorila i vratila telefon u torbu. Udario me je po čelu te sam se trgla.
,,Šta je sada?" Upitala sam hvatajući se za glavu.
,,Uči, Nina. Nisu ti dobre ocene."
,,Oh, da, verovatno posle škole odem kod njega kako bismo učili."
,,Sama? Kod dečka u kuću?"
Izvila sam ramena.
,,Pa?"
,,Ne. Ne dajem ti." Počeo je s komandovanjem.
,,Ne zanimaš me." Otkopčala sam pojas i zakopčala jaknu.
,,Pozvaću mamu i reći joj da si otišla kod dečka kući."
Iskolačila sam oči.
,,Ne bi se usudio."
,,Znaš da bih." Zadovoljno se nasmejao znajući da nemam ništa reći u svoju odbranu. Vanesa će steći pogrešno mišljenje o meni ukoliko joj saopšti moj odlazak na takav način, a to će doći i do mog oca koji se ionako brine o meni provodeći vreme u zatvoru.
,,Zašto ja tebe pokrivam uvek a ti mene ne možeš?"
,,Zašto što si ti dobra a ja nisam."

Možda si to ti (Završena)Where stories live. Discover now