Dom je utihnuo. To je značilo samo jedno-njihova svađa je okončana.
Legla sam na krevet i uzela telefon kako ne bi bilo očigledno da sam nestrpljivo sve vreme čekala Vanesu da dođe u moju sobu.
Ona kucne na vrata te uđe.
,,Izvini što si čekala."-Kaže, te sedne na krevet do mene.
,,U redu je... Izvini, nije moje da se mešam ali ne želim da kriviš Nemanju. Možda je čak i u redu sa njegove strane da me ne podnosi jer sam tek tako ušla u vašu porodicu..."
Ona odmahne glavom i uhvati me za ruku.
,,Draga, ništa nije u redu. On se tako ponaša već četiri godine otkako živi sa mnom i najveći problem za njega sam ja, a ne ti. Samo eto, ne može meni nešto da kaže, zato napada tebe."
Ugledam očaj u očima ove žene. Drži se za slamku i nitima veze živce koje bi mnoge majke već odavno izgubile. Zar je bez razloga takav? Zašto mora da je otvoreno prezire i da na takav način razgovara sa njom?
Zagledam se u nju. Sede vlasi joj se skoro ni ne vide, već se stapaju sa plavom farbanom kosom. Sada mogu da uočim sličnost između nje i Nemanje; slične pune usne, ravan nos, osrednje čelo, iste tamne oči-kakve je nemoguće ne primetiti.
,,Valjda se nećemo slagati tako loše. Prošlo je samo dva dana. Danas smo pričali više nego juče."
Ona se nasmeši te ustane i pusti mi ruku.
,,Nadam se da će biti sve u redu. Molim te, nemoj ćutati ukoliko ti kaže nešto ružno ili te uvredi."
Klimnem glavom, znajući da se neću požaliti ni za šta.
Ona stane kod vrata te se okrene.
,,Bože, nisam te pitala kako je prošao tvoj prvi dan u školi! Toliko sam bila zaokupirana svime ovime da sam zaboravila."
Vanesa odustane od izlaska iz moje sobe te ponovo sedne na krevet i sklopi prste u trougao.
,,Bilo je odlično. I bolje nego što sam očekivala! Nisam puno pričala sa ljudima ali sam se upoznala sa Anđelom, devojkom iz razreda..."-Dok sam pričala, ona me je s radoznalošću posmatrala. Budući sva srećna, ispričala sam joj sve u detalje.
Smejala sam se naglas, kako dugo vreme nisam. Smeh je dolazio iz srca, iz moje duše, koja je ponovo počela da se budi.
ESTÁS LEYENDO
Možda si to ti (Završena)
RomanceKada su nepravedno osudili njenog oca na petnaest godina zatvora, Nina Nikolić, bez preostale porodice i rođaka koji bi je želeli, nije imala nijedan svetli put osim doma, koji zapravo nije najsjajniji. Nije zamišljala tako opak život sa samo trinae...